ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Stefan

Zijn allebei dezelfde aansluiting .
 

Bijlagen

  • IMG_1081.jpeg
    IMG_1081.jpeg
    164,6 KB · Weergaven: 2
  • IMG_1080.jpeg
    IMG_1080.jpeg
    162,7 KB · Weergaven: 3
Niet iedereen woont in Nederweert en heeft een schuur.
Maar waarom beantwoord je een vraag met een vraag?
Ik heb geen schuur , maar een verwarmde garage van 9x4 MTR, ja dat wilde ik percé toen wij de woning kochten, maar dat heeft niks te maken met de vraag die jij stelde.
Een paar moertjes en/of boutjes ergens in een pot of in een doosje, of in een gereedschapsbakje moet toch te doen zijn, ook al woon je in de Big city.
 
Niet iedereen is, zoals wij, al jaren met allerlei motoren bezig, en sleutelen alsof het de gewoonste zaak van de wereld is. Al jaren lang.
Ook ik heb een ruime garage, heb er zelfs een schuurtje achter gebouwt, anders kon ik alle onderdelen en zo niet kwijt.
In Amsterdam echter, kan ik me goed voorstellen dat dat vrijwel onmogelijk is.. Buiten dat, is niet iedereen zo met sleutelen bezig, dus ik snap de vraag van @Don1961 echt wel.
 
We zijn toch allen ouwe lullen met onze oldtimers...
Dan gaat die snelheidsmeter iedere morgen als ik naar het werk ga naar de malle moeren .
Ik meen altijd dat ik het laatste stukje voor afslag Hapert even minimaal de 200 km/h aan moet tikken , of als er geen verkeer is, alles wat de ZRX geven kan, heerlijk is dat :Y :}
 
Rij nou maar ff naar Heemskerk met dat hok. Dan kijken we effe. ;)
Het is mijn reservezadel.
Het was gewoon een vraag of iemand toevallig wist welke moertjes erop gaan.
Dat is alles.
Wat een enorme heisa om 2 moertjes hahaha.
Ik loop wel ff langs de ijzerboer.
 
Het is mijn reservezadel.
Wat een enorme heisa om 2 moertjes hahaha.
Ik loop wel ff langs de ijzerboer.
Dus dan had je ook even naar dat andere zadel kunnen kijken , je hebt geen plaats voor kleine boutjes en moertjes , maar wel voor een reserve zadel?
Was gelijk bij de ijzerboer langs gegaan , dan was die heisa niet ontstaan :o
Ik had hier jou vraag niet gesteld , al hoe ontechnisch en hoe ik woonde ?
Nu zal ik wel weer een hele hoop commentaar over mij heen gaan krijgen , maar deze heisa over 2 ...moertjes heb je zelf afgeroepen .
En ja, zo een simpele vraag durfde ik hier echt niet te stellen, hier had ikzelf een antwoord op gezocht, die jij blijkt nu ook gevonden hebt.
En de hoge koning zijn goed bedoelde aanbieding gooi je in de wind, toe maar.
 
Laatst bewerkt:
iemand hier nog intresse in een upsidedown vork in z'n zrx.
komt van een kawasaki zx7r.
incl. as en kilometerteller aandrijving.
vraagprijs 200.
 

Bijlagen

  • 20230908_092443.jpg
    20230908_092443.jpg
    366,4 KB · Weergaven: 3
  • 20230908_092426.jpg
    20230908_092426.jpg
    400 KB · Weergaven: 2
tis wel een stuk duurder in ieder geval, en de tank is een dun colablikje om de plastic airbox. Desalniettemin wel een mooi ding, zeker in die kleurstelling.
 
Terug
Bovenaan Onderaan