ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Yup, carb's, standaard uitlaat. Origineel luchtfilter. Nix aan gebeurd. Erewoord. Tis wel een 1200. Hebben ze verkeerd op het formulier gezet.
 
Laatst bewerkt:
Heren nog even keer een vraag over de bandenspanning wat gebruiken jullie voor druk voor en achter.
Had de voorband op 2,3 gezet maar dan zwabbert de voor kant heel erg.
 
Zijn er een paar jaloers hier_O-
Het zou een geval van mazzel kunnen zijn. Ik herinner me dat Honda eind jaren 70 ofzo een serie GoldWings op de markt bracht met motorblokken die ge-blueprint waren. Met de hand, individueel gemonteerd. Zuigers, drijfstangen e.d. precies afgewogen en minutieus in elkaar gezet. Die blokken gooide er 15 pk meer uit dan de serieproductie motoren.
 
Net door oom agent 👮‍♂️ aan de kant gezet
Trok iets te snel weg , maar ze vielen over de MF sticker op kenteken plaat .
Moest ter plaatse eraf halen maar ging niet😂
Heb je niets beter te doen….
 

Bijlagen

  • IMG_0793.jpeg
    IMG_0793.jpeg
    279 KB · Weergaven: 14
Simpel. Wegenverkeerswet. Je mag nix op de kentenplaat aanbrengen. Da's een wettelijke regel.
Handhaving is dan weer een tweede. Kwestie van pech dat ze het zagen. Denk ik.
 
In Stockholm m'n Z1R twee dagen op het bureau voor ik 'm terugkreeg.
EN ik had de sticker er al af voor ze 'm opgeladen hadden.
Iets met weekend begreep ik.
 
Op de bobine 1-4 primair 4.2 op stand 200 Ohm. Boek zegt 2.3-3.5
Secundair 13.8 op stand 200k Ohm. Boek zegt 12-18
Toch oké?
 
Weet iemand als dit ook op een 1200S past?
Vierkante Koplamp beugel en kan hier ook een kuipje op?
 

Bijlagen

  • IMG_0798.png
    IMG_0798.png
    25,7 KB · Weergaven: 6
Terug
Bovenaan Onderaan