ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Denk de roadsmart 3 of 4 iemand ervaring mee? Heb een grotere velg dan normaal 190/55 dus zal de prijs ietsjes beïnvloeden, de prijzen die ze me hebben doorgeven zijn volgens mij op 180/55 gebaseerd.
 
Denk de roadsmart 3 of 4 iemand ervaring mee? Heb een grotere velg dan normaal 190/55 dus zal de prijs ietsjes beïnvloeden, de prijzen die ze me hebben doorgeven zijn volgens mij op 180/55 gebaseerd.
Ik haal mijn banden altijd bij motor service Alkmaar. Weet niet of dat beetje in de buurt is, maar naar mijn idee zeer schappelijk qua prijzen. Ik laat er zaterdag een setje bridgestone t31r (dacht dat ze zo heten) omleggen op de 1200. Kosten 350 euro inclusief plaatsen op de motor. Voorheen reed ik met Conti's maar achter werd zeer snel plat. Deze werden mij geadviseerd door hem. Week erop gelijk even goed testen in luxenburg.
 
Ik haal mijn banden altijd bij motor service Alkmaar
Alkmaar is te ver, toch bedankt voor de tip :)
Niet verkeerd qua prijzen toch?
wel nette prijs hoor
In de offerte die ik heb gekregen is het enkel de achterband, dat dat duidelijk is niet dat jullie denken dat het de setprijs is met montage?
Zoals het er nu naar uitziet ga ik voor de Dunlop roadsmart 4 lijkt me wel een mooie band, en ik wil niet besparen op banden is toch wel het belangrijkste zegt men.
 
Blijft ook een gevoelskwestie, ik heb zelf een paar dunlops versleten die me geen vertrouwen gaven, dus nu gaat mijn keus naar een ander merk. maar zolang je nu een gerenommeerd merk koopt zit er volgens mij geen slechte band meer tussen.
 
Dat is waar, dit zijn wel de eerste banden die ikzelf koop, die er nu opzitten zijn nog van Jan.
Is denk ik een kwestie van gaandeweg uitproberen welk merk "banden" het best bij je past.
Dat is zeker zo. Ik had eerst Pilot Powers 2 CT onder de 1100, maar die bevielen niet echt. Nu de achterband aan vervanging toe was, heb ik ze vervangen door Pirelli Angel GT2 banden, voor en achter.
Dat bevalt me beter qua rijgedrag (van de banden dan hé) .
 
Haaha wat een bedrag...
Screenshot_20230525_220712_Kleinanzeigen.jpg
 
hee een zrx waar alle mooie onderdelen vanaf zijn gehaald :+ enige 'update' is een lelijk 4 euro benzine filtertje _O-
 
iemand hier een adres voor supersprox tandwielen , zoek een 47 tands voor een zrx 1200 , ik kan hem niet vinden.
 
Zijn wel tandwielen leverbaar maar ik vind nergens een 47 tandsteen meer.
Had op mijn vorige zrx ook een 47 tandsteen maar kan nu niets vinden.
 
Bedankt voor de tips heb er net een mail uitgegooid, met de vraag voor een nieuwe offerte met jullie tips ook meegenomen.
Dus ben benieuwd naar de prijzen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan