Zondag 10 september rijden voor MS Research

Jeetje Dropje, en dan zeggen ze dat MS niet erfelijk is :N
Gelukkig is er in mijn familie verder niemand met MS behalve ikzelf dan.

Piss off oma. ;)

Jammer dat ik nu pas zie. Kan dan helaas niet.

[me]Dropje73 heeft 1 tante verloren aan MS en heeft nog 2 ooms en 1 tante met MS. -O- [/me]
Idd. Piss off oma. Bedankt voor het schoppen voor het goede doel. Jammer dat je niet mee kunt. Hopelijk vinden ze een keer een medicijn tegen deze vervelende ziekte.

Weten ze al welke vorm AvV?? Als ze de relapsing remitting vorm heeft is er goed mee te leven. Ik heb het sinds November 2000 maar heb er tot nu toe geen ernstige stoornissen aan over gehouden. Ze moet vooral proberen positief te blijven en niet teveel te piekeren...
Als je erover wil praten of als je vriendin een lotgenootje zoekt dan kan ze me altijd mailen of op msn contact opnemen.

crazy_livefan@hotmail.com

Heb route gedownload (kan jammer genoeg niet mee op 10 september '( ), ik maak wat over :Y

en zal het even in het Tilbo-topic melden
Jammer dat je er niet bij kunt zijn. Maar melden in tilbo topic zou fijn heel zijn.

Weten ze al welke vorm AvV?? Als ze de relapsing remitting vorm heeft is er goed mee te leven. Ik heb het sinds November 2000 maar heb er tot nu toe geen ernstige stoornissen aan over gehouden. Ze moet vooral proberen positief te blijven en niet teveel te piekeren...
Als je erover wil praten of als je vriendin een lotgenootje zoekt dan kan ze me altijd mailen of op msn contact opnemen.

crazy_livefan@hotmail.com

Ze heeft ook de diagnose RR.
Het vermoeden bestaat alleen dat ze dit al veel langer heeft als eerst leek. :(
Lopen is lastig en vreet energie. |(
Ze heeft gelukkig een positieve attitude. :Y

Ik heb haar dit bericht laten lezen en haar het email adres gegeven.

actief_schop_en_bats.gif

voor het goede doel....

Hoi, Zou graag mee willen rijden. Alleen is mijn moeder op die dag jarig.
En ze heeft de PP vorm van MS.
Ze heeft inmiddels al 10 jaar klachten en pas vorig jaar de diagnose gesteld.

Deze rit stond trouwens in de laatste editie van Motoplus (of was het nou Kicxstart?).... Dus weer publiciteit voor deze goede actie!

Deze rit stond trouwens in de laatste editie van Motoplus (of was het nou Kicxstart?).... Dus weer publiciteit voor deze goede actie!
Stond iig op de scheurkalender op de website van de KicX. Zal dus vermoedelijk ook wel ergens in het blad staan. Motoplus ken ik niet. Als die het toch vermeld hebben dan is het op hun eigen (uiteraard zeer gewaardeerde) initiatief.

Oei en weer een schop... als het morgend roog is effe voorrijden.

Oei en weer een schop... als het morgend roog is effe voorrijden.
Weersvoorspellingen zijn goed. Heb de route al in mijn tanktas en de Garmin.
Hoe laat ben je bij mij? Zat aan iets van 13.00u te denken.

Leuk rondje, alleen erg jammer van de drukte op de weg vandaag. (en degene die het begrip verkeersdrempel uitgevonden heeft mag van mij ......... vallen)

Leuk rondje, alleen erg jammer van de drukte op de weg vandaag. (en degene die het begrip verkeersdrempel uitgevonden heeft mag van mij ......... vallen)
Drukte zal in september als de vakanties zijn afgelopen wel wat minder zijn.
En die stomme drempels schijn je voortaan zo ongeveer overal tegen te komen. Opzich (zolang mijn voetsteunen goed vast zitten) niet zo veel moeite mee, behalve met die ene die in de bocht ligt op het stukje richting Haghorst. Maar daar staat dan ook OPPASSEN in de routebeschrijving.

Nog ff schoppen voor het goede doel dan.

(Sorry modjes. Maar dit topic voor het goede doel was niet meer zichtbaar...en dat kan natuurlijk niet he ) O-)

Omhoog ploegen kan ook hoor want met de schop is veel te inspannend.

Ik ben er dan natuurlijk ook bij...
Een aantal mensen komen zeker mee..

Ik ben er dan natuurlijk ook bij...
Een aantal mensen komen zeker mee..
Toppie. Dan kunnen jij en Zwijntjuh weer wat van de snellere jongen en meisje mee op pad nemen.
Route is wel afwisselend. Zitten stukken in waar je goed door kunt rijden. Maar ook stukken door het bos (wel geasfalteerd uiteraard) waar de weg wat smal is. Denk dat er voor ieder soort motorrijder (behalve de off-road rijders en de rechtdoor op de snelweg knallers) genoeg leuks in de route zit.

Moet je je onderschrift in je Nick trouwens niet aanpassen?

Laatst bewerkt:
'(

mijn motor heeft geen voorvork meer, dus dat wordt moeilijk meegaan. Er wordt al aan gewerkt, maar dat zal niet tijdig afgeraken ;(

Terug
Bovenaan Onderaan