Dropje73
MF veteraan
- 27 feb 2006
- 36.465
- 6.583
Piss off oma.
Jammer dat ik nu pas zie. Kan dan helaas niet.
[me]Dropje73 heeft 1 tante verloren aan MS en heeft nog 2 ooms en 1 tante met MS. [/me]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Idd. Piss off oma. Bedankt voor het schoppen voor het goede doel. Jammer dat je niet mee kunt. Hopelijk vinden ze een keer een medicijn tegen deze vervelende ziekte.Piss off oma.
Jammer dat ik nu pas zie. Kan dan helaas niet.
[me]Dropje73 heeft 1 tante verloren aan MS en heeft nog 2 ooms en 1 tante met MS. [/me]
Je kunt de route ook downloaden van de website en dan wat overmaken.
Jammer dat je er niet bij kunt zijn. Maar melden in tilbo topic zou fijn heel zijn.Heb route gedownload (kan jammer genoeg niet mee op 10 september ), ik maak wat over
en zal het even in het Tilbo-topic melden
Weten ze al welke vorm AvV?? Als ze de relapsing remitting vorm heeft is er goed mee te leven. Ik heb het sinds November 2000 maar heb er tot nu toe geen ernstige stoornissen aan over gehouden. Ze moet vooral proberen positief te blijven en niet teveel te piekeren...
Als je erover wil praten of als je vriendin een lotgenootje zoekt dan kan ze me altijd mailen of op msn contact opnemen.
crazy_livefan@hotmail.com
Stond iig op de scheurkalender op de website van de KicX. Zal dus vermoedelijk ook wel ergens in het blad staan. Motoplus ken ik niet. Als die het toch vermeld hebben dan is het op hun eigen (uiteraard zeer gewaardeerde) initiatief.Deze rit stond trouwens in de laatste editie van Motoplus (of was het nou Kicxstart?).... Dus weer publiciteit voor deze goede actie!
Weersvoorspellingen zijn goed. Heb de route al in mijn tanktas en de Garmin.Oei en weer een schop... als het morgend roog is effe voorrijden.
Drukte zal in september als de vakanties zijn afgelopen wel wat minder zijn.Leuk rondje, alleen erg jammer van de drukte op de weg vandaag. (en degene die het begrip verkeersdrempel uitgevonden heeft mag van mij ......... vallen)
Toppie. Dan kunnen jij en Zwijntjuh weer wat van de snellere jongen en meisje mee op pad nemen.Ik ben er dan natuurlijk ook bij...
Een aantal mensen komen zeker mee..
DoneMoet je je onderschrift in je Nick trouwens niet aanpassen?