zielug hoopje 2009/2010/2011/2012 ( deel 2 )

Status
Niet open voor verdere reacties.
:$

Nou, serieus, op m'n oude woon-werk route zag ik altijd een CB-tje staan op de stoep, in Delft. Ik kom daar nu dus niet meer dagelijks langs maar kan wel eens kijken of 'ie er nog steeds staat.

Jij ouwe CB-1 spottert!!!!!! :+

ben benieuwd, ik steun ook met wat geld of onderdelen (ik heb nog een paar schorefjes en een schokbreker die ik niet gebruik :D).

Iemand een R6 in de aanbieding voor ZH2009? ;)

Enne, niet openslijpen? -O-

HEEEEEEEEEEEEL slecht voor Egeltjes B|

dan moet je toch speciale kattenmelk kopen voor egeltjes.

ik gaf ze vroeger wel eens melk verdunt met water maar toen wist ik niet beter :o
grappige beestje die egels, er huizen wel een paar van die egelfamilies bij ons in de tuin :)

trouwens misschien een idee om met het geld een hele mooie dag voor zieke kindertjes te organiseren. dan regel je een bus naar een groot "speelterrein"
huurt een paar quads en regelt een paar exotische sportauto's en motoren met zijspan en leuke andere dingen en lekkers zodat ze een dag zich happy voelen :P
en zorgen dat de politie ff de andere kant op kijkt ;)

ik gaf ze vroeger wel eens melk verdunt met water maar toen wist ik niet beter :o
grappige beestje die egels, er huizen wel een paar van die egelfamilies bij ons in de tuin :)

trouwens misschien een idee om met het geld een hele mooie dag voor zieke kindertjes te organiseren. dan regel je een bus naar een groot "speelterrein"
huurt een paar quads en regelt een paar exotische sportauto's en motoren met zijspan en leuke andere dingen en lekkers zodat ze een dag zich happy voelen :P

gaat goed komen maar ik moet eerst aan een zieluge hoop geholpen worden.

misschien moet je leuke acties erbij doen om geld op te halen.

bijvoorbeeld vrouwelijke mf users die op een date gaan en dat je kunt bieden voor een date.

of bepaalde users/mods die tijdens de MF-meeting beschoten mogen worden met een paintball geweer a 1 euro per schot :+

of een handige MF-er die een grote of kleine beurt aanbied en dat je daarop kunt bieden

:9

Even een update over zielig hoopje 2008:

Was vandaag toch wat te moe en hoofdpijnachtig voor werk, dus ik heb vrij genomen. Na de gebruikelijke medicatie ging het wat beter en de zon scheen.

Tijd dus voor de inauguratierit van Pocket Rocket. Mijn laarzen hebben altijd heel erg geklemd omdat ze veel te klein waren, dus gelijk maar even naar de motorwinkel op de Pocket Rocket. Daar heb ik een nieuw paar laarzen gevonden. De 10 jaar oude Shoei kon eigenlijk ook niet zo erg meer. Die is ook gelijk vervangen voor een nieuwe Arai. Daarna nog maar even doorgereden naar de Boeing hal om nog wat aan vliegtuigen te sleutelen en via de snelweg terug.

Volgens de zumo is er weer 30 km bij gekomen!

Ik denk dat deeltje 2 is volgeluld voordat goed en wel ZH09 gescoord is! Die VF750 vind ik een goed idee, erg gave fiets! :Y

Buurman van mn oom (wie zei je?) heeft er nog 1 in droevige staat én blok volledig naar zn grootje. Neemt zich al járen voor 'm om te knappen maar het komt er maar niet van. Verkopen wil 'ie ook niet. Net als een leuk héél oud Tomosje, die zou ík dan wel weer willen hebben..

Ten eerste hulde voor het eerste deeltje( heb soms mee gelezen)

Ik wil me dan ook graag vrijwillig melden om te helpen met sleutelen.
Ik heb totaal geen kennis of echt materiaal.Maar wil het dolgraag leren.
Dus mochten jullie iemand kunnen gebruiken die dolgraag wil helpen,die wel begeleiding nodig heeft.
Here I,am.

[me=Deadly_Paradox] leest ook weer me :+ [/me]
En als ik iets tegenkom waarbij ik van dienst kan zijn en er ook op dat moment tijd voor heb dan laat ik me wel horen 8-)
(mocht er nog een Zümo-opstartschermpje in elkaar geflanst moeten worden o.i.d. O-) )
Ook op technisch vlak kan ik als het uitkomt met de tijd een helpende hand bieden ;)
(voor referenties zie How to: Kleppen stellen (ZXR 750 H1) )

Was vandaag toch wat te moe en hoofdpijnachtig voor werk, dus ik heb vrij genomen. Na de gebruikelijke medicatie ging het wat beter en de zon scheen.

Tijd dus voor de inauguratierit van Pocket Rocket. Mijn laarzen hebben altijd heel erg geklemd omdat ze veel te klein waren, dus gelijk maar even naar de motorwinkel op de Pocket Rocket. Daar heb ik een nieuw paar laarzen gevonden. De 10 jaar oude Shoei kon eigenlijk ook niet zo erg meer. Die is ook gelijk vervangen voor een nieuwe Arai. Daarna nog maar even doorgereden naar de Boeing hal om nog wat aan vliegtuigen te sleutelen en via de snelweg terug.

Ha ha, super man!!!

Ik hoop echt dat je er lol van hebt.

Enne, zo tussen neus en lippen door, "ff aan vliegtuigen sleutelen..." :? ...

Nou Rob, als je Boeing stuk is kan je 'm naar Marty brengen :Y

Hee, goed bezig.

Het was vandaag inderdaad mooi weer om te rijden. Lekker droog en windstil!

Vanmorgen alleen een beetje pech met de DT. Sloeg bij het stopicht af. Kreeg 'm niet meer aan de praat (kickstarter, ook dat nog). Na 10 keer trappen (de aan mij voorbijvliegende auto's negerend) kwam de inval om het kraantje op 'reserve' te zetten....
Zo de pest aan, motors zonder benzine-indicator. Ik ga maar eens kijken of ik die een op mijn GSX-R kan knutselen.

Hee, goed bezig.

Het was vandaag inderdaad mooi weer om te rijden. Lekker droog en windstil!

Vanmorgen alleen een beetje pech met de DT. Sloeg bij het stopicht af. Kreeg 'm niet meer aan de praat (kickstarter, ook dat nog). Na 10 keer trappen (de aan mij voorbijvliegende auto's negerend) kwam de inval om het kraantje op 'reserve' te zetten....
Zo de pest aan, motors zonder benzine-indicator. Ik ga maar eens kijken of ik die een op mijn GSX-R kan knutselen.

Heb je je Chinese maat al een mail gestuurd? O-)

ps, als je hulp nodig hebt met de benzinemeter, dan hoor ik wel.

Egel families..GAAAAF :} *O*

Ik zit eerder te denken om elke projekt iets te schenken aan een doel

Ikzelf vind Hulp honden of Blinden geleidehonden een SUPER initiatief.. ondergewaardeerd en heeft ondersteuning zeer hard nodig

Heb je je Chinese maat al een mail gestuurd? O-)

ps, als je hulp nodig hebt met de benzinemeter, dan hoor ik wel.

Hmmm, ja. Gaat niks worden denk ik.
Hij wil 'm voor € 750,- verkopen (aangenomen dat 'ie rijd).......

Misschien is het een winterprojectje voor mij. Eens kijken of ik m aan de praat kan krijgen (en houden).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan