Zakelijke motorverzekering

XLLK38

Rookie
29 dec 2020
20
14
Ik heb een nieuwe BMW 1250 GS besteld en ik wil een zakelijke motorverzekering afsluiten. Mijn andere motor heb ik bij Unive, maar daar kan ik online geen (zakelijke) prijs berekenen. Daarom mijn vraag, heeft iemand een tip voor mij waar ik een goede zakelijke motorverzekering (all risk) kan afsluiten zonder al te veel gekke voorwaarden (track en trace, geen keyless go etc).

Alvast bedankt!
 
Ik heb een nieuwe BMW 1250 GS besteld en ik wil een zakelijke motorverzekering afsluiten. Mijn andere motor heb ik bij Unive, maar daar kan ik online geen (zakelijke) prijs berekenen. Daarom mijn vraag, heeft iemand een tip voor mij waar ik een goede zakelijke motorverzekering (all risk) kan afsluiten zonder al te veel gekke voorwaarden (track en trace, geen keyless go etc).

Alvast bedankt!
1. Waar zitten je andere zakelijke verzekeringen?
2. Bel Univé en vraag het
 
Idd. Ik zit zakelijk met auto en motor bij Unive. Gewoon ff bellen met ze.
 
1698295638012.png
 
Ik zat ook zakelijk bij Unive.
Zakelijk verzekeren is wel duurder maar je verzekerd de motor zonder btw zodat je meestal iets goedkoper uitkomt.
(De uitkering is dan uiteraard ook zonder btw)

Ter info: Wanneer je de motor alleen gebruikt voor woonwerk verkeer is een zakelijke verzekering niet nodig.
Zakelijk verzekeren is alleen nodig bij echt zakelijke ritten. bv pakjes rondbrengen voor je bedrijf.

Ref Unive
Op verzekeringsgebied speelt woon-werkverkeer ook een rol. Bij een zakelijke autoverzekering is privégebruik wel altijd meeverzekerd. Denk bij zakelijk gebruik aan klantbezoek en het vervoeren van goederen voor je eigen bedrijf. Maar ook het vervoeren van personeel of een rijschool. Rijd je met je eigen auto naar je werk en terug? Dan valt dat onder privégebruik. Daarvoor heb je geen zakelijke autoverzekering nodig.
 
Ik zit zakelijk via De Zeeuw Verzekeringen (Groningen) bij ASR. Zij kunnen speciale afspraken maken met de verzekeraar, bijv. zonder alarm of tracker eis.
 
Terug
Bovenaan Onderaan