Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Zaanstad topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
binnenkort dus toch eindelijk een zaanstad ritje met ze allen:D

ik heb echt geen leven geloof ik met dat gepost

Laatst bewerkt:
Over ritjes gesproken, ik heb morgen toch een daggie vrij en schijnt wel oke weer te gaan worden. Wil een stukkie gaan rijden (150km ofzo); iemand nog tips voor een leuke route?? Ben vant weekend al richting waterland geweest (volendam-amsterdam) en zandvoort. Misschien morgen maar wat noordelijker de provincie in... Iemand nog leuke dijkjes enzo??
Of de A7 een stukje afrijden en ergens een leuke afslag? Rij ook nog maar 2 maanden

....verhaal....

Iemand nog leuke dijkjes enzo??

ja leuk! daar ben ik ook benieuwd naar

de dijk van durgerdam totaan monickedam is ook erg leuk ik ga dan de snelweg op richting amesfoort enzo en dan afslag durgerdam

Laatst bewerkt:
ja leuk! daar ben ik ook benieuwd naar

Zelf vond ik langs het IJsselmeer vanaf Volendam richting Amsterdam echt prima te doen. Heerlijke bochten, prachtig asfalt en weinig koekblikkers. Misschien ist vanaf hoorn of enkhuizen nog leuker, was namelijk wel beetje kort...

Zelf vond ik langs het IJsselmeer vanaf Volendam richting Amsterdam echt prima te doen. Heerlijke bochten, prachtig asfalt en weinig koekblikkers. Misschien ist vanaf hoorn of enkhuizen nog leuker, was namelijk wel beetje kort...

haha zelfde route maar dan andersom zeker?

maar je rijd ook pas sinds kort zag ik? volvermogen of 25 kw? ik namelijk nu ook zoiets.. leste bij tom de keizer en waarzo woon je in zaandam

haha, ff stiekem editen he
Ik heb me rijbewijs nu 8 maanden, bij ronchetti gelest. Heb wel vol vermogen gelukkig, ben 22, student. In het weekend ben ik in Westerwatering te vinden bij me ouders (staat de motor veilig en droog), doordeweeks in Amsterdam.
Where do you live?

Laatst bewerkt:
Ik zou zeggen...zoek op het internet naar het rijk van Nijmegen..
Één en al dijkjes...prachtige smalle bochtige panoramavolle dijkjes!
heerlijk.
Hier en daar ook nog een terrasje...heel naar om daar te moeten stoppen

mijn vriendin heeft ook bij marcel gelest

Hallo Zaans Volk.... en EX Zaans volk.... alles lekker hier.. leuk hoor een topic over knallen in de zaanstreek..

Ik rijd er ook wel eens op mijn donderwolk....

oke. nou dan ben ik maar een broekie met me 19 wel al motor ervaring sinds m`n 16 ofzo toch wel bijna dagelijsk achterop gezeten enzo woon zelf in het oude kalf bij paps en mams

Ik zou zeggen...zoek op het internet naar het rijk van Nijmegen..
Één en al dijkjes...prachtige smalle bochtige panoramavolle dijkjes!
heerlijk.
Hier en daar ook nog een terrasje...heel naar om daar te moeten stoppen

Het Rijk van Nijmegen is een streek in zuidoost Gelderland.
Deze streek omvat de gemeentes Beuningen, Groesbeek, Heumen, Nijmegen, Ubbergen en Wijchen. Het Rijk van Nijmegen ligt ten zuiden van de Over-Betuwe en ten oosten van het Land van Maas en Waal.
De streek wordt gekenmerkt door een grote verscheidenheid aan landschappen: ten oosten en zuidoosten van de stad Nijmegen heuvelachtig en bebost, en weids in de omgeving van Beuningen en Wijchen. Het hoogste punt benadert de 100 m. nabij Berg en Dal. In de gemeente Ubbergen ligt het natuurgebied de Ooijpolder, dat gevormd is door de uiterwaarden van de rivier de Waal.

Klinkt erg goed! Wel stukkie fietsen vanuit zaandam

ik woon op het Kalf.... das wel erg dichtbij het oude kalf... maar heb nooit een rf600 gezien hier in de buurt

Je moet maar zo denken:
Mooi weer...een ronkende motor en een zonnebril op je knar.
Wat maken een paar kilometer meer of minder dan nog uit?

Goed voor de rij-ervaring

oke. nou dan ben ik maar een broekie met me 19 wel al motor ervaring sinds m`n 16 ofzo toch wel bijna dagelijsk achterop gezeten enzo woon zelf in het oude kalf bij paps en mams

Kenne wel een keer samen gaan rijden ofzo. Zit de komende zondagen erg vol met meetingen enzo, maar misschien op een zaterdag ofzo? Kheb msn; kerver15 apefriemel hotmail punt com

wat voor motor rij je dan en waar woon je ong.? wel eens een fazer gezien? met 4 uilaten?

hmm ik ben een beetje erg over enthausiast

Laatst bewerkt:
Kenne wel een keer samen gaan rijden ofzo. Zit de komende zondagen erg vol met meetingen enzo, maar misschien op een zaterdag ofzo? Kheb msn; kerver15 apefriemel hotmail punt com

Ik ga zaterdag ook rijden samen met veilside en ik dnek dat joker ook wel mee gaat dus, hoe meer ziel hoe meer vreugde!!!!!!!

wat voor motor rij je dan en waar woon je ong.? wel eens een fazer gezien? met 4 uilaten?

Ik rijd op een honda VTR streetfighter met oranje wielen en woon op het kalf vlak bij het herenhuis...

en heb nog geen fazers gezien hier of ja wel 1 nieuw model op het kolonelsdiep

Status
Niet open voor verdere reacties.