Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
....verhaal....
Iemand nog leuke dijkjes enzo??
ja leuk! daar ben ik ook benieuwd naar
Zelf vond ik langs het IJsselmeer vanaf Volendam richting Amsterdam echt prima te doen. Heerlijke bochten, prachtig asfalt en weinig koekblikkers. Misschien ist vanaf hoorn of enkhuizen nog leuker, was namelijk wel beetje kort...
haha, ff stiekem editen he
Ik heb me rijbewijs nu 8 maanden, bij ronchetti gelest. Heb wel vol vermogen gelukkig, ben 22, student. In het weekend ben ik in Westerwatering te vinden bij me ouders (staat de motor veilig en droog), doordeweeks in Amsterdam.
Where do you live?
Ik zou zeggen...zoek op het internet naar het rijk van Nijmegen..
Één en al dijkjes...prachtige smalle bochtige panoramavolle dijkjes!
heerlijk.
Hier en daar ook nog een terrasje...heel naar om daar te moeten stoppen
oke. nou dan ben ik maar een broekie met me 19 wel al motor ervaring sinds m`n 16 ofzo toch wel bijna dagelijsk achterop gezeten enzo woon zelf in het oude kalf bij paps en mams
Kenne wel een keer samen gaan rijden ofzo. Zit de komende zondagen erg vol met meetingen enzo, maar misschien op een zaterdag ofzo? Kheb msn; kerver15 apefriemel hotmail punt com
wat voor motor rij je dan en waar woon je ong.? wel eens een fazer gezien? met 4 uilaten?
bingo das me broeren heb nog geen fazers gezien hier of ja wel 1 nieuw model op het kolonelsdiep