Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Zaanstad Topic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vond het zaterdag erg gezellig trouwens, nog bedankt ook hè Ronald!

@Joker: ga jij weer mee doen met de bokkentocht 12/13 mei?

Anyes

Há die Stumotá.....

Geen dank hoor (als de groep kleiner geweest zou zijn, dan zouden jullie een pannenkoek uit hebben mogen kiezen......)

Bokketocht klinkt wel gezellig hoor....... misschien moet ik ook maar ééns meegaan (nu is het alleen wel zo dat ik na een biertje of 4/5 al aardig ver heen begin te raken, waarschijnlijk omdat ik het niet zo gewend ben om alcohol te drinken, normaal gesproken zo een 3 keer per jaar (kermis West-Knollendam, eigen verjaardag en misschien nog een andere verjaardag...) Ja, lach maar.....

hallo zou iemand mij 1 berichtje terug kunnen sturen, dan weet ik dat hij het doet

Ik zou het niet weten...ergens in juli of augustus volgens mij.

Ik zou zeggen allemaal weltrusten!

Je gaat wel naar je mandje.. maar uhm..
Ik weet nog steeds niet of er overdag of 's avonds gereden word

Ik merk het morgen wel en laat wel ff weten hoe het gegaan is

~[/s].

Ja het gaat tot nu toe lekker met mijn zwangerschap, dank je!
Vandaag ben ik heerlijk met Jeroen mee gereden, mijn motorbroek (textiele, hoor) past nog tot nu toe wel! (alleen lederen niet meer).

Dan eind van dit jaar een zijspan aan de Fireblade.....

Nu ga ik echt slapen...

Kwas eerlijk gezegd vergeten dat de superbike's al in april op Assen rijden .Was de afgelopen jaren altijd in september.Ga ff kijken of ik nog vrij kan krujgen.De jaren dat ik er geweest ben waren altijd .

Ik ga zeker de bokke tocht doen.... de boot is er al weer bijna helemaal klaar voor maar wij gaan hem zondag doen.....

Heeft er iemand een idee waar je een beetje in de buurt je motor kan laten afstellen.
Ik vind hem stationair niet helemaal lekker lopen en 180 km op een volle tank lijkt mij wel erg weinig.

Uhhhhhhhh O ja Zaterdag was zeker vet

Dan eind van dit jaar een zijspan aan de Fireblade.....

Nu ga ik echt slapen...

Ik ga echt niet in de zijspan zitten, hoor

En goedemorgen, MFZ

ik heb nog geen motor ben aan het kijken en ben bijna klaar met me lessen dus ga even kijken of jullie wat tips hebben voor me

Welkom!

Bij wie les jij nu? Woon je in Zaanstad?

Ik ga zeker de bokke tocht doen....

Over de bokke tocht heb ik tot nu toe alleen maar 'n positieve verhalen gehoord.
Vriendin van me vroeg me en mijn andere vriendinnen om dit jaar mee te doen, maar denk dat het niet gaat worden.
Volgend jaar hoop ik erbij te zijn.
Jij alvast veel plezer aankomend weekend

Heeft er iemand een idee waar je een beetje in de buurt je motor kan laten afstellen.
Ik vind hem stationair niet helemaal lekker lopen en 180 km op een volle tank lijkt mij wel erg weinig.

Uhhhhhhhh O ja Zaterdag was zeker vet

MADRacing in Noord Scharwoude zijn koning op dat gebied

ik ben er niet met de bokketocht... ben dan lekker in de eiffel!

ik zie jou pendragon vaak voorbij gaan

zit wel leuk geluidje in dat pijpje van jou geloof ik he? je trekt m alleen nooit open, althans niet als ik je zie rijden

hoop tim snel weer te zien rijden, daar komt echt een goed geluidje uit.

dan weet ik niet waar je mij voorbij ziet rijden, want er zijn maar weinig plaatsen waar ik hem niet echt opentrek

vanmorgen gespot: Nugster
op de oprit naar de coentunnel. stond al een uur op de thorbeckeweg, eindelijk de oprit op en daar was ie... een gele cbr
ik zat in koekblik dus vandaar...

vandaag even gereden alleen het wil niet echt lukken met het schakellen.
morgen weer proberen

hmmmz zo te zien heeft er nog iemand iets met een standaard.....

[afbeelding]

Hey jeffrey,

Ik ben altijd zeer zorgvuldig met m'n motor neer te zetten. Aangezien je ook de standaard niet makkelijk voelt met je motorlaarzen aan kijk ik altijd ff waar die zit en of goed is uitgeklapt, het hoeft maar 1 keer te gebeuren

Is het bij jou wel gebeurd aangezien je reactie

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.