Yep, dat ding hebben ze met een Chinook op zijn plek gezet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat een mislukt nepding,lijkt niet eens op een ME109 ,Chinook is wel leuk,vliegen hier regelmatig laag over.Yep, dat ding hebben ze met een Chinook op zijn plek gezet
Ach ze doen hun best, toch leuk om even rond te kijken. BTW: in Oostelbeers staat toch iets: een houten silhouet van een ME109, op 51.47960104791618, 5.283078429704176Wat een mislukt nepding,lijkt niet eens op een ME109 ,Chinook is wel leuk,vliegen hier regelmatig laag over.
Ja zo,n Chinook maakt meer geluid dan een grote groep motorrijders met open pijpende dakpannen van de schuur bij mijn zwager en hier staan de glazen soms te rammelen in de kast.
En het mooiste model Saab ooit gemaaktde vliegtuig tak produceerde heel wat mooiere
Vind de Gripen ook niet verkeerd.En het mooiste model Saab ooit gemaaktde vliegtuig tak produceerde heel wat mooiere
modellen dan de auto tak.
Saab Viggen.
Bekijk bijlage 1694207
Gilze.. mooi heFf naar Gilze wezen rij(d)e.
Dikke Thunderstreak. Staat op Welschap/Eindhoven AirPort ook eentje, met zijn voorganger en een Luftwaffe transall. Helaas eeen eind achter een hek.Ff naar Gilze wezen rij(d)e.
Gaaf en dan ook nog zo dichtbij op Schiphol. Hoe kom je daar??Kwam deze van de week tegen.Bekijk bijlage 1745482
Lol, maar vanuit 's- Hertogenbosch op de motor. Grapjas.
Rondje Wolfheze/Kop van Deelen!Tellen deze twee ook?Bekijk bijlage 1748376Bekijk bijlage 1748377
Correct. Ik geloof alleen dat de jager in Deelen niet een 1:1 is. Mooie van het museum is dat er een luchttank van een V1 ligt die in het Deelerwoud gevonden is door mijn oude stagebegleider Karel Smeenk.Rondje Wolfheze/Kop van Deelen!