Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Ybap

Bohica2.0

MF'er
Lid geworden
15 jun 2019
Waarderingsscore
215
oftewel YourBikeAndPlane.

Niet bedoeld als een topic met teveel ge-oh, gewoon plaatjes kijken en je afvragen waar dit is. Of plaatjes posten zodat anderen ook die achtergrond willen. Enige regel jouw motor met op de achter- voorgrond een vliegtuig
Dus vermaak jezelf:

Laatst bewerkt:
Nog wat.

ps. ik heb meerdere motoren dus vandaar soms dezelfde achtergrond.

Laatst bewerkt:

excuses voor de beroerde kwaliteit.
deze foto was een tijd terug gemaakt met mn oude goedkope telefoon (met dito camera)

deze lag ook nog ergens in de doos
Bedankt voor de moeite om die doos te zoeken en de foto te posten.

Maar wat gaaf een eigenbouw JSF op een paal.
Waar kan ik die vinden?

Vlak bij Schijndel was in 1944 een tijdelijk vliegveld. Als monument is er een klimtoestel in de vorm van een Spitfire gemaakt.

Tel ik ook mee voor dit topic

Bijzonder vliegtuig. De pby-5 Catalina.

Vorige week dinsdag Volkel

Bijlagen

• 20211026_152222.jpg
    89,5 KB · Weergaven: 20
lijkt Breda airport of Seppe.

Vlak bij Schijndel was in 1944 een tijdelijk vliegveld. Als monument is er een klimtoestel in de vorm van een Spitfire gemaakt.

Tel ik ook mee voor dit topicBekijk bijlage 1688571
Er zijn ook nog twee schijnvliegvelden in de buurt van Eindhoven-Tilburg: bij Oostelbeers (bunker op particuliere grond) en bij De Kiek, waar de bunker wel bereikbaar is en een ME109 van cortenstaal staat. Bij Geldrop-Nuenen was ook een tijdelijk vliegveld, maar meer dan een bordje staat er niet.

Thx voor tip, De Kiek ga ik ook eens bekijken.

ME109 van cortenstaal? op Seppe staat een echte in het museum,een indrukwekkende machine in het echt

Laatst bewerkt: