ViragoHenkie
MF'er
oeps deze had er bij gemoeten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
.............daarom zoek ik een xv 750 kettingblok
Bestaat dat ??
Ik dacht dat alleen de Tr1/920 ketting was.
Viragohenkie
Bedankt voor de tip (achterspatbord) zal eens kijken of dit gaat lukken.
Iets anders.. wat ga breed maken achter,alleen het wiel ofzo
Gr.
De bedoeling is om het subframe waar je a.brug aan de onderkant aan vast zit pasTYP foutje
Ik bedoelde => wat ga je dan breed maken
gr.
Past wel, als je de achterste bevestingsplaten ook hebt........en heb ik dus een xv920 blok nodig welke
gewoon in dit frame past,hoop ik
hey hier mijn viragootje
van 1987
rijd nog prima
wil hem wel verkopen
wil wat sportievers
dus... mochten jullie iemand weten...
memail
grtz. susanne
(Afbeelding)
Geinig fietsje.............
Wat voor sportief iets zoek je dan ,zwaarder of alleen sneller?
Hou da ding er bij en VERBOUWEN die hap
2e huishai viragohenkie
nee, verbouwen dat gaat niet lukken, ben niet zo handig,
ik wil graag een tundercat of een fazer of een honda cbr600f
ach genoeg keuze he
en idd. iets snellers
nmaar eerst even 2e huis verkopen
grtz. susanne
Hallo, Ik zoek een spannings regelaar van een Yamaha XV 750 met het bouwjaar '88.
Heb je nog eentje liggen of weet je iemand die nog eentje heeft mail/bel dan even. Op de mijne zit helemaal geen eentje, ik vond het al vreemd dat hij de accu niet meer bij lade. Ben ook zo beetje uit wat de oorzaak was van het vreemde lopen van mijn motor (sputter, plof, plof).Ik ben ook alle slangen na gelopen die van de caburateur en deze bleken ook verkeerd om te zitten. Na dat ik ze wou verwisselen bleek ook nog een dat er een T-spitsing verstopt was, en toen ik dat allemaal schoon had gemaak liep de motor weer wat beter. Hij moet alleen nog eens een keertje goed afgesteld worden, maar nu moet ik dus eerst en spannings regelaar hebben om mijn accu weer op te laden tijdens een ritje.
Alvast badankt Martin......