Yamaha TRX850 topic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat loskomen is niet zo moeilijk, dat landen is vaak lastig!

Zoiets Chris:
HarrisWings.jpg

of meer zo:
bsb03.jpg
 
Hee Paling, ik zie dat je een echte speurder bent. Mocht je nog een paar flatslides tegen komen voor rond de 500 euro dan hoor ik het graag van je. Die Keihins zijn uiteindelijk voor 605 weggegaan en dat vind ik wat teveel, zonder ze gezien te hebben en zonder de verkoper aan te kunnen kijken.
Haha, da's toeval hoor... Ben op zoek naar wat spulletjes op eBay en dan kom je soms ook speciale dingen tegen die je niet zo vaak te koop ziet staan... Dan kan ik dat beter hier ook effe melden toch?
 
Weet iemand of het slecht is voor je motor als je hem reinigt met een hogedrukspuit? Van een afstand doe ik het altijd. Daarna achterbrug + ketting ontvetten met wasbenzine en opnieuw smeren. Het schijnt dat water kan gaan waar het niet hoort te gaan..?

Gaarne uw bevindingen!
 
Als je de spuit op wijde sproeistraal zet is het geen probleem. met hoge druk een geconcentreerde straal vind ik persoonlijk niet zo`n heel goed idee.

btw: verbouwing is af. de t rex is nakent vanaf nu. moet hem nog effe ophalen morgen. ;)
 
Weet iemand of het slecht is voor je motor als je hem reinigt met een hogedrukspuit? Van een afstand doe ik het altijd. Daarna achterbrug + ketting ontvetten met wasbenzine en opnieuw smeren. Het schijnt dat water kan gaan waar het niet hoort te gaan..?

Gaarne uw bevindingen!
Kan niet echt veel kwaad hoor... Tenzij je de straal echt gaat richten op de wiellagers en remklauwen, elektronica etc.
Ik maak mijn motoren altijd schoon in de wasbox van een wasstraat. Nog nooit problemen gehad met lagers ofzo.
 
Weet iemand of het slecht is voor je motor als je hem reinigt met een hogedrukspuit? Van een afstand doe ik het altijd. Daarna achterbrug + ketting ontvetten met wasbenzine en opnieuw smeren. Het schijnt dat water kan gaan waar het niet hoort te gaan..?

Gaarne uw bevindingen!
brede straal...geen vuilfrees :X


en niet op pakkingen/keerringen/etc spuiten :)
 
Kan niet echt veel kwaad hoor... Tenzij je de straal echt gaat richten op de wiellagers en remklauwen, elektronica etc.
Ik maak mijn motoren altijd schoon in de wasbox van een wasstraat. Nog nooit problemen gehad met lagers ofzo.
:^

lagers vallen onder de etc :P
 
@Punica

heb je toevallig nog een spare koppelingshendel-houder (?) liggen in die doos met onderdelen?

En Dash, ben benieuwd naar de foto's!! Mooi lijstje met nadelen (alweer een lading berichten terug) overigens.. haha.. Als het niet de schamele paar jaar productie (en verkoop) was dan hield jij de TRX wel lekker exlusief met dit promotiemateriaal.. B|

:+
 
@Punica

heb je toevallig nog een spare koppelingshendel-houder (?) liggen in die doos met onderdelen?

En Dash, ben benieuwd naar de foto's!! Mooi lijstje met nadelen (alweer een lading berichten terug) overigens.. haha.. Als het niet de schamele paar jaar productie (en verkoop) was dan hield jij de TRX wel lekker exlusief met dit promotiemateriaal.. B|

:+

sorry hoor :$











:+
 
@Punica

heb je toevallig nog een spare koppelingshendel-houder (?) liggen in die doos met onderdelen?

En Dash, ben benieuwd naar de foto's!! Mooi lijstje met nadelen (alweer een lading berichten terug) overigens.. haha.. Als het niet de schamele paar jaar productie (en verkoop) was dan hield jij de TRX wel lekker exlusief met dit promotiemateriaal.. B|

:+

Nope, ik heb alleen een hendel in de aanbieding.

Hoe ver sta jij nu al met de achterbrug?
 
@Tarwe en Paling:


thnx voor de reacties! Ik heb t schroefdraad lam en dat gaat op zich nu nog prima maar het kunnen stellen van de kabel is ook wel prettig uiteraard, vandaar dat ik nog een andere zoek. Eentje die er minder beschadigd uitziet heeft natuurlijk m'n voorkeur...

hoop dat je dat niet lullig vind Tarwe -O- bedankt voor je aanbod anyway natuurlijk.

Kan ik jou even mailen Paling? Zo ja op welk adres? (je hebt t wel gepost volgens mij, maar ik kan m zo niet vinden).
 
Nope, ik heb alleen een hendel in de aanbieding.

Hoe ver sta jij nu al met de achterbrug?

Ik heb nog niets gedaan aan de achterkant! Sterker nog, de swingarm gaat er pas in als ik nieuwe banden/ketting/tandwielen nodig heb, anders vind ik het een beetje zonde van het geld. De 180 velg van de yzf van mij is ook nog eens paars (net als een nieuwe voorvelg die ik inmiddels ook heb aangeschaft ivm slecht balanceren huidige velg), dus powdercoaten is ook nodig...Momenteel rijdt ik dagelijks dus tegen de tijd dat het 'seizoen' voorbij is gaat ie ongeveer op de bok denk ik :)
 
Yep en er zijn er 3 terug onderweg naar jou. Ik heb wat problemen met het versturen van mails omdat ik over mijn downloadcapaciteit zit :(
D'r is weer een mail naar jou onderweg... :W



@Tarwe en Paling:hoop dat je dat niet lullig vind Tarwe -O- bedankt voor je aanbod anyway natuurlijk.

Kan ik jou even mailen Paling? Zo ja op welk adres? (je hebt t wel gepost volgens mij, maar ik kan m zo niet vinden).
Mijn mailadres is: paling1 apenstaart hotmail punt com.
Ik moet alleen nog wel effe checken of ik hem echt nog heb hoor... Ik heb redelijk wat klein spul liggen, maar ik heb ook al redelijk wat verkocht of weggegeven...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan