Yamaha TRX850 topic deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Dash,

mmm een Trx bij motorport wormerveer?? da's bij mij om de hoek. Ga hem van de week wel ff bekijken.

@Kars,

huh?? ik heb ook net een nieuwe tandwiel-ketting set gemonteerd mét een tdm tandwiel achter. Tenminste dat is wat de verkoper zei. Trx spullen had ie niet meer op voorraad, te exclusief :)

Helaas, same here. |(
Ik ben heel graag weer van de partij, zeker na de ervaring van vorig jaar :} , maar dan pas vanaf augustus.
Nee, niet in augustus. tenminste niet aan het begin.Ik ben vanaf 23 juli t/m 19 augustus weg...

nice to see everybody being lively here :)

Picture of the day
[afbeelding]

iedere keer dat ik dit beeld zie (zonder al die tralala) krijg ik zo'n brede glimlach :]
die alleen maar breder wordt wanneer we aan het rijden gaan... maar ik moet toegeven deze is zeer zeker heel mooie tralala :9~

Dash, ikzelf heb de SV redelijk vroeg links laten liggen omdat ik de rondere (van de oudere) en de hoekigere (van de nieuwe) vormen niet zo mooi vond... ik heb 'm dan ook nooit getest, dus ja...
PS: i also heard the girls liked it less ;-)

Laatst bewerkt:
Goed de MG&R 2007 gaat dus zeker pas eind augustus of later plaatvinden zal ik maar zeggen ;)

*vorig jaar was het weer in oktober 8-) dus wie weet

Laatst bewerkt:
Picture of the day

trx22-01-06.jpg

Goodnight :Z

Nice! :9~

Beter dan zo'n TRX met "2fast2furiousblingblingpimpmybike" uitlaten.. :r

Was u nu al gekroond tot voorzitter van de TMOD club... O-)
*dan snap ik natuurlijk je positieve commentaar :+

Picture of the day
bikepics-887085-800.jpg

Nou Wapke deze staan in de startpost *O*

Welk jaar is hij nu 1996 :? En zitten er behalve de BOS'sen nog andere mods op :?

Pictures of the day 2
Foto-8JOEO7GD.jpg

Foto-IYCMULN8.jpg

Puik plan. ik ben benieuwd hoe jij het ervaart. laat het maar effe weten. en pas op met hard remmen :o

't is inderdaad geen frisse fiets :N

Ik heb geen proefrit gemaakt maar heb er ff snel om heen gelopen. Maar dat was al genoeg om hem niet te willen kopen.

Alle boutjes waren veroest. Pekelfiets of altijd buiten gestaan. Duidelijk zichtbare scheur in de kuip. Zegt die verkoper doodleuk"hij moet nog gepoest worden hoor". Alsof je die scheur en die roest weg kunt poetsen :?
Van de stepjes was het rubber compleet weg gesleten en dat bij 39.000km? is eerder 139.000km.

Oja, hij was nog rood ook..... -O-

Ik heb geen proefrit gemaakt maar heb er ff snel om heen gelopen. Maar dat was al genoeg om hem niet te willen kopen.

Alle boutjes waren veroest. Pekelfiets of altijd buiten gestaan. Duidelijk zichtbare scheur in de kuip. Zegt die verkoper doodleuk"hij moet nog gepoest worden hoor". Alsof je die scheur en die roest weg kunt poetsen :?
Van de stepjes was het rubber compleet weg gesleten en dat bij 39.000km? is eerder 139.000km.

goh, dat zei ie woesdag ook al... B|
echt een bagger machien. volgens mij idd klokkie rond. en al die boutjes waren idd flink aangetast. ik heb medelijden met de toekomstige eigenaar. -O-

boutjes van de remschijven roesten bij mij ook een beetje -O-
geen pekel :N

en de rubbers van de stepjes zijn bij mij ook al flink versleten....zit nu op 38000 km :)

verder kan ik natuurlijk niet oordelen over de fiets ;)

behalve dat rode dan :X :+

Idd, die rubberen stepjes, zijn zo weg hoor ;) *nu bijna 12d km verder :o

Maar verder ook geen commentaar, moet het zien om een oordeel te 'vellen'...

Picture of the day

trx85.JPG

Ow dit kwam ik ook nog tegen *klik*

Laatst bewerkt:
Shit, veel gemist.
Notificatie voor deeltje 4 stond nog niet aan. |(

Sorted. :+

Laatst bewerkt:
Idd, die rubberen stepjes, zijn zo weg hoor ;) *nu bijna 12d km verder :o

Maar verder ook geen commentaar, moet het zien om een oordeel te 'vellen'...

Picture of the day

[afbeelding]

Ow dit kwam ik ook nog tegen

*klik*

Hmmm, ik zie geen foto en ik krijg bij de link dat die forbidden is?

Mijn bijdrage aan Picture of the day:

album_pic.php

album_pic.php

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
@Trixz: ik krijg bij je link nog steeds volgende boodschap:

"Forbidden
You don't have permission to access /~franky/moppel/yamaha_trx850_d.html on this server.

Apache/1.3.26 Server at www.rrr.de Port 80"

@Tarwe: binnenkort ziet die van mij er hopelijk ook zo uit :Y (behalve dan de paintjob)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan