Yamaha TRX850 topic deel 10

Morgen ga ik naar deze TRX kijken, ja ik weet het. TRX heeft 65000 km gelopen, nu maar hopen dat de klep seals al vervangen zijn.
Ik laat het wel weten hoe het geweest is.

Is deze van iemand van hier geweest .
Screenshot_20230908_191727_Marktplaats.jpg
 
Morgen ga ik naar deze TRX kijken, ja ik weet het. TRX heeft 65000 km gelopen, nu maar hopen dat de klep seals al vervangen zijn.
Ik laat het wel weten hoe het geweest is.

Is deze van iemand van hier geweest .Bekijk bijlage 1922936
De bieden-vanaf-prijs is in elk geval heel schappelijk en er zitten al bluespots op. Ik gok dat de uitlaten echt luid zullen zijn. :)
 
Morgen ga ik naar deze TRX kijken, ja ik weet het. TRX heeft 65000 km gelopen, nu maar hopen dat de klep seals al vervangen zijn.
Ik laat het wel weten hoe het geweest is.

Is deze van iemand van hier geweest .Bekijk bijlage 1922936
Nou vandaag weze kijken en rijden, uitlaten zijn te luid , schijven voor zijn ver op. Deuk in de tank, roest in de tank. Roest op het frame. Voor velg flink beschadigd. Om er iets leuks moet er toch een hoop geld bij. Ik zoek gewoon verder en misschien is een TDM ook wel iets voor mij. 8-)
 
Hoeveel km op de teller?
Denk dat je krukas dusdanig beschadigd is dat het over en uit is.
Been there...done that...
Bij mij was het na een snelwegrit, vollegas...na 40km over en uit...
Tweedehands blok was beste optie,
Big end rechtse drijfstang –en ingelopen nokkenas rechts.
Oorzaak...
Laag oliepeil...en het 'gekende' olieverbruik => te weinig smering


🍀Hou het oliecarter goed vol, tip voor iedereen🍀

Het klopt toch aardig, tis geen tikken meer
Ik zou deze winter toch een revisie doen...
Of een tdm900, dan heb je een 6bak 😊...

grtjes j.
 
Been there...done that...
Bij mij was het na een snelwegrit, vollegas...na 40km over en uit...
Tweedehands blok was beste optie,
Big end rechtse drijfstang –en ingelopen nokkenas rechts.
Oorzaak...
Laag oliepeil...en het 'gekende' olieverbruik => te weinig smering


🍀Hou het oliecarter goed vol, tip voor iedereen🍀

Het klopt toch aardig, tis geen tikken meer
Ik zou deze winter toch een revisie doen...
Of een tdm900, dan heb je een 6bak 😊...

grtjes j.
Ik heb geen abnormaal olieverbruik. 1 op 3000/4000 ongeveer.

Heb er wel over nagedacht om er (zelf) wat anders in te hangen. Maar denk dat ik toch maar langzaam om me heen ga kijken voor iets met wat meer comfort. En ik denk er ook serieus over dat die van mij in onderdelen weg gaat.
 
Morgen ga ik naar deze TRX kijken, ja ik weet het. TRX heeft 65000 km gelopen, nu maar hopen dat de klep seals al vervangen zijn.
Ik laat het wel weten hoe het geweest is.

Is deze van iemand van hier geweest .Bekijk bijlage 1922936
Ik heb deze uiteindelijk toch gekocht, mooie prijs kunnen maken.
Dus toch een TRX geworden. Maandag avond ophalen, verzekering er op en komende week de eerste km's maken. :+

En dan eens kijken wat ik er als eerste aan ga doen,
 
Ik heb deze uiteindelijk toch gekocht, mooie prijs kunnen maken.
Dus toch een TRX geworden. Maandag avond ophalen, verzekering er op en komende week de eerste km's maken. :+

En dan eens kijken wat ik er als eerste aan ga doen,
Joh! Ik keek even terug naar alle gebreken die je opsomde, heb je nog heel wat van de prijs af gekregen dan?

Het is uiteindelijk allemaal wel op te lossen natuurlijk. Wat is er aan de hand met voorvelg?
 
Joh! Ik keek even terug naar alle gebreken die je opsomde, heb je nog heel wat van de prijs af gekregen dan?

Het is uiteindelijk allemaal wel op te lossen natuurlijk. Wat is er aan de hand met voorvelg?
Maandag avond ga ik hem halen, dus zal dinsdag wel eens foto's posten. Ook van de beschadiging op de velgrand.
 
Maandag avond ga ik hem halen, dus zal dinsdag wel eens foto's posten. Ook van de beschadiging op de velgrand.
Nou wij de motor ophalen vandaag. Waren de codes van overschrijven niet in orde. |(

Waarschijnlijk donderdag ophalen, al hij te minste de papieren binnen heeft.
 
Nee hij pakte de code niet, dus moet ie nieuwe code regelen. Dat duurt maar en dat duurt maar.
Dus heb hem verteld dat ik hem niet meer hoef.
Ik zoek wel verder. In Duitsland staan er nog genoeg.
 
Nee hij pakte de code niet, dus moet ie nieuwe code regelen. Dat duurt maar en dat duurt maar.
Dus heb hem verteld dat ik hem niet meer hoef.
Ik zoek wel verder. In Duitsland staan er nog genoeg.
Oh da’s ook wat. Vertrouwde je het niet meer of was je er gewoon klaar mee?
 
Mooi, ik had eerder dit jaar een specifieke trx op het oog maar toen ik eindelijk terug kwam van vakantie was dat ding natuurlijk net verkocht.
Kan ik nu naar de jouwe kijken, alle papieren zijn dan wel geregeld. :+
 
Bestaat het Engelse TRX forum eigenlijk nog, kan het nergens meer vinden, ik zie wel iets wat er op lijkt, maar dat is op FB , en dat heb ik niet.
 
Bestaat het Engelse TRX forum eigenlijk nog, kan het nergens meer vinden, ik zie wel iets wat er op lijkt, maar dat is op FB , en dat heb ik niet.
Nee het forum werkt al een tijdje niet meer helaas:
TRX850.com geeft zelfs “This Account has been suspended”

Echt jammer, was veel nuttige informatie op terug te vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan