yamaha r6 2004 circuitmotor

Wilbert1968

MF'er
31 okt 2012
52
0
Haaren
Yamaha R6 circuitmotor, bouwjaar 2004

stuurdemper
stalen remleidingen
race rem/schakelset
pp clipons
powercommander III USB
K&N luchtfilter
laser uitlaat met DB killer

vraagprijs €2400,00

tel: 06-53712511 (na 17.00uur)
full
 
Ja, voor zover bij mij bekend wel. motor id door mij twee jaar geleden gekocht. Heb er zelf maar driecircuitdagen mee gereden.
Ik heb twee motoren r6 2004, mijn andere is tijdens de afgelopen week op valdivienne stuk gelopen, kromme klep.
Reden verkoop is stoppen met circuitrijden.

Gr wilbert
 
Ja, voor zover bij mij bekend wel. motor id door mij twee jaar geleden gekocht. Heb er zelf maar driecircuitdagen mee gereden.
Ik heb twee motoren r6 2004, mijn andere is tijdens de afgelopen week op valdivienne stuk gelopen, kromme klep.
Reden verkoop is stoppen met circuitrijden.

Gr wilbert

Is die andere R6 met defect blok ook te koop?
 
Ja is te koop.

Hierbij info en foto's van de motor. De motor is in 2011 door mij Deze motor komt van Ott motoren in Uitgeest. www.ottmotoren.nl
Dit is een motorzaak met veel ervaring met circuitmotoren. De r6 is door deze motorzaak opgebouwd met veel nieuwe delen. Nieuw waren in 2011, het motorblok, wielen, voorvork compleet, clipons, rem/schakelset.
Het frame heeft geen nummer, ter plaatsen van het framenummer is door Edwinott zijn naam in het frame aangebracht.

Motor:
compleet en recht, enkel in 2011 op Almeria een schuiver mee gemaakt.
wielen inclusief remschijven en tandwiel+opnemer
nieuwe banden
nieuwe remblokken
voorvork voorzien van WP binnenvering progressief 95nm
achterveer instelbaar WP, voor dit seizoen door HK in Tiel gereviseerd
ketting en tandwielen 520 in goede staat
stalen remleidingen voor en achter
brembo rempomp voor
remschakelset Valtermoto
raceclipons met losse vervangbare buizen
extra raceradiator
Yec nokkenassen
Yec kabelboom, hierdoor geeft km teller nu temperatuur aan
Yec luchtfilter
race (lichtere) dynamo (motor pakt duidelijk beter op)
Blok voor zover ik nu weet een kromme klep, rechter cilinder als je op de motor zit. Ik heb dit nog niet verder bekeken, enkel gezien door wegnemen luchtfilterhuis en openen gasschuif.
Motor loopt nog, enkel op drie cilinders.
Bij de motor een licht beschadigde kuipset, Deze kuipset komt van de andere motor die ik te koop heb staan, kleine schuiver vorig jaar op assen.
Extra kuipset, rood. Vorig jaar nieuw gespoten, niet superstrak voorbewerkt. Naar mijn mening voldoende voor circuitgebruik.

Prijs voor totale pakket €1850,00

ik zal morgen foto's maken/plaatsen
 
En 1x nog steeds zonder foto's. ;) als je wilt verkopen zul je een beetje moeite moeten doen. foto's van beide kanten bijvoorbeeld. Ik word nu nog niet echt warm van jou aanbieding.
 
Hi,

Ik heb net op mijn spaarrekening gekeken.

Daar staat 1811euro en 7 cent op.
Dus bij deze bied ik je 1811,07 euro.

Mits ik daarbij 1 set goede banden bij de motor krijg en er niks mis is met de motor mechanisch (krasje hier en daar interesseert me niet).

Ik hoor graag van je.

Brakke Gaid
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan