volgens mij moet het met een ecu flash ook wel lukken inderdaad, maar de A mode is al een stukker sneller dan de std mode toch kwa gashendel slag? het snelst vol gas haal je denk ik met een r6 hendel en in A mode.Op m'n FZ1N had ik ook de R6 gashendel gemonteerd. Dus met die aanpassing ben ik wel bekend.
Maar ik lees ook online dat je met een ECU flash de gasrespons ook kan laten aanpassen zodat hij al eerder op 100% gas open staat?
zadel nog er te koop?Hoi
Heb volgende te koop v mij motor is ondertussen verkocht
Volledige akrapovic lijn. Plus lamda sensor kabel
Comfort zadel
Puig onderspoiler
Givi koffer houder
Hi allen, ik ben op zoek naar een eerste gen mt09, maar ken het model niet zo goed.
Heb een testrit gemaakt op een 2014 geïmporteerd uit Italië, maar deze had een zingende 3e versnelling.
Is er verschil tussen de gouden vork poten en de grijze vorkpoten? Of is dit puur een kleur verschil?
Ik kijk naar een vraagprijs tot max 6500. Liefst met handvatverwarming en een uitlaatsysteem met tune. Ik kijk vooral op MP, maar misschien weten jullie nog een mooie te staan.
Ik ga de motor vooral als woonwerk over de a2 inzetten, wat is het verbruik grofweg? 1 op 18-20?
Ander punt; lees veel over de te brute gasresponse en dat flashen echt de moeite waard is bij de gen1. Op welke manier merk ik dat het beste? Dan kan ik daar tijdens het testritje op letten.
Voor woon werk verkeer zal ik die originele uitlaat monteren, deze heeft geen ekeur. En het is import want Nederlandse fiets zal abs hebben.Morgen ga ik bij deze kijken:
≥ Yamaha mt09 2014 mt-09 mt 09 akrapovic — Motoren | Yamaha — Marktplaats
Yamaha mt 09 2014 zonder abs34267kmNog een super nette motor voor zijn leeftijd.Hij is zwart met een lichte paarse tint in de zon.Heeft een yamahalink.marktplaats.nl
Originele uitlaat, shock en zadel zijn aanwezig.
Bij 40k staat grote beurt+kleppen stellen op de planning als ik het goed heb.
Mijn ervaring met inruilen is dat ze nooit naar een onderhoud boekje vragen. Richtprijs van beurtje weet ik niet die heb ik nog niet hoeven uitvoeren. Maar zal wel richting €600 gaan vermoed ik. Wellicht kunnen daar andere met ervaring daar op reageren.Goeie info! Hoe duur is een prijzige? Opzich zou ik dit werk ook zelf kunnen, maar onderhoudsstempeltje van een dealer is ook wel fijn.
effe zoeken en online gewoon te vinden.Iemand die een werkplaatshandboek voor mt 09 gen 1 verkoopt?
Lijkt inderdaad niet omgevallen, maar al rijdend gevallen. Hard zal het niet gegaan zijn aan het deksel te zien, dan lopen die schaafplekken veel verder door.Foto 2 is idd de bracket van een bellypan/stukje plastic, dit was niet standaard op de gewone mt-09 maar kwam wel op de Street Rally uitvoering. Aan de carter bescherming te zien is de motor niet gevallen maar is er wel een schuiver mee gemaakt. Hoe ziet de onderkant van de stipjes eruit en je stuurgewichten?