j0rDy
MF veteraan
hehe...stiekum een schop maar kan het ff niet laten
verkoop je de mono seat cover ook los?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
hehe...stiekum een schop maar kan het ff niet laten
Een paar maar,dan is ie niet vol mee(flauw,maar kon het niet laten)hoeveel km rij je nou gemiddelt met zo'n bike met n volle tank ??
Nee, een MT-03 is natuurlijk geen toertochten fiets, als 1 cilinder veel te on/off en daardoor niet comfortabel voor de passagier. Kan natuurlijk wel, maar hellumpje butsen is eerder regel dan uitzondering.
Daarom hebben we deze voor erbij:
[afbeelding]
Yamaha XJ700 Maxim XS uit 1986.
Daar doen we nu de toertochten mee.
Hartstikke geinige fiets, raceblok in chopperframe, lachen, trekt de meeste SS 600 machines bij het stoplicht eruit omdat ze het niet verwachten!
Nee hoor, nieuwe staan voor 5.999,- te koop (o.a. van der heyden in Den Bosch), maar dan heb je een 2007 model en helemaal standaard.
En de prijzen die ik bij de accessoires heb vermeld waren de prijzen in 2008, Yamaha heeft ook de prijzen van haar accessoires verhoogd, zo'n Akra kost b.v. nu 1075,-...
Dus als je hem zo wilt aankleden, dan ben je nu nog meer geld kwijt dan ik was.
Maar, als jij er eentje vind met al deze opties voor een betere prijs die voor jou acceptabel is dan moet je die kopen, of mij een tegenbod doen waarvan jij vind dat je dat voor mijn fiets wilt betalen. Het is tenslotte een vraagprijs, bieden staat vrij.
Mijn prijs komt neer op meer dan 35% korting, da's een mooie korting voor een zo goed als nieuwe, zo niet betere fiets.
Ow ja, d'r zit ook een NGK Iridium bougietje in.
Grtz,
Kees
Hmm, mijn post komt misschien niet zo goed over...
ik bedoelde het opbouwend, niet om je verkoop topic de grond in te praten.
wat is het verschil tussen 2007 en 2008 model?
Ik heb zelf een hekel aan de vraag, maar bij jou kan ik het toch niet nalaten:
waarom verkoop je de fiets? Je schroeft er na het te koop zetten nog eens extra accessoires op. Is dat geen geld verbranden?
Verder een erg mooi ding! Dit model staat op mijn shortlist voor volgende motor. Helaas gaat deze mijn budget ruim te boven....