Yamaha MT-03 oktober 2008 alle opties en meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
hehe...stiekum een schop maar kan het ff niet laten

verkoop je de mono seat cover ook los? :P

hehe...stiekum een schop maar kan het ff niet laten

verkoop je de mono seat cover ook los? :P

Ja hoor, voor 7.999,- is die mono seat cover van jou, gooi ik de motor wel zonder mono seat cover in de verkoop voor 7.998,- ;) }) _O-

Hoe is die veiling op eBay afgelopen dan? Is ie aan iemand anders verkocht? :?

heb niet eens geboden...toen ik dat bedrag zag had ik zoiets van dan wacht ik wel op een echt mooie 2de hands van een forumlid ofzo...heeft totaal geen haast...van het weekend maar weer eens knutselen als het weer zo blijft...moet nog een knipperlichtje vervangen :X

Zondag kickjuh voor deze super pretfiets

full

hoeveel km rij je nou gemiddelt met zo'n bike met n volle tank ??
Een paar maar,dan is ie niet vol mee(flauw,maar kon het niet laten) O-)
Maar serieus:ik tank rond de 200 km.Bij 160 brand het lampje al,en dat rijdt niet lekker(tussen de oren).Verbruik varieeert van 1:14 tot 1:21 afhankelijk van rechterhand.Tankinhoud is 15 L,in theorie.

250km haal je makkelijk op een tank..ook als je vol aan het gas hangt...bij zuinig rijden 300km...maar dat heb ik alleen met inrijden gehaald...hehe..

Nee, een MT-03 is natuurlijk geen toertochten fiets, als 1 cilinder veel te on/off en daardoor niet comfortabel voor de passagier. Kan natuurlijk wel, maar hellumpje butsen is eerder regel dan uitzondering.

Daarom hebben we deze voor erbij:

[afbeelding]

Yamaha XJ700 Maxim XS uit 1986.

Daar doen we nu de toertochten mee.

Hartstikke geinige fiets, raceblok in chopperframe, lachen, trekt de meeste SS 600 machines bij het stoplicht eruit omdat ze het niet verwachten!

En de Maxim XS is vrijdag vervangen door de XJR 1300, meer toergehalte, trekt er nog wat harder aan... :} :9~ _O- :W

full

Big bad meanass "Don't f$ck with me, brother" 1300 cc beul.

jammer dat je geen dolphin-blue tank hebt
TankMT004.jpg

HAHAHAHAHA

Laatst bewerkt:
Zak ik die d'r dan ook maar bij kopen? Moet kunnen toch? :Y _O- :W

Ow ja, om de Pazzo hendels te kunnen monteren dient de houder van het koppelingshendel door dat van een FZ6 te worden vervangen, dat kostte ook nog zo'n EU 100,-, dus dat zit er ook nog bij.

ernie2.jpg

en als je me niet gelooft.........vraag maar aan ernie!

Nee hoor, nieuwe staan voor 5.999,- te koop (o.a. van der heyden in Den Bosch), maar dan heb je een 2007 model en helemaal standaard.

En de prijzen die ik bij de accessoires heb vermeld waren de prijzen in 2008, Yamaha heeft ook de prijzen van haar accessoires verhoogd, zo'n Akra kost b.v. nu 1075,-...
Dus als je hem zo wilt aankleden, dan ben je nu nog meer geld kwijt dan ik was.

Maar, als jij er eentje vind met al deze opties voor een betere prijs die voor jou acceptabel is dan moet je die kopen, of mij een tegenbod doen waarvan jij vind dat je dat voor mijn fiets wilt betalen. Het is tenslotte een vraagprijs, bieden staat vrij.

Mijn prijs komt neer op meer dan 35% korting, da's een mooie korting voor een zo goed als nieuwe, zo niet betere fiets.

Ow ja, d'r zit ook een NGK Iridium bougietje in. _O- :Y

Grtz,

Kees

Hmm, mijn post komt misschien niet zo goed over...
ik bedoelde het opbouwend, niet om je verkoop topic de grond in te praten.

wat is het verschil tussen 2007 en 2008 model?

Ik heb zelf een hekel aan de vraag, maar bij jou kan ik het toch niet nalaten:
waarom verkoop je de fiets? Je schroeft er na het te koop zetten nog eens extra accessoires op. Is dat geen geld verbranden?

Verder een erg mooi ding! Dit model staat op mijn shortlist voor volgende motor. Helaas gaat deze mijn budget ruim te boven.... :/

Hmm, mijn post komt misschien niet zo goed over...
ik bedoelde het opbouwend, niet om je verkoop topic de grond in te praten.

wat is het verschil tussen 2007 en 2008 model?

Ik heb zelf een hekel aan de vraag, maar bij jou kan ik het toch niet nalaten:
waarom verkoop je de fiets? Je schroeft er na het te koop zetten nog eens extra accessoires op. Is dat geen geld verbranden?

Verder een erg mooi ding! Dit model staat op mijn shortlist voor volgende motor. Helaas gaat deze mijn budget ruim te boven.... :/

Geen probleem, vragen staat vrij.

2008 model heeft 3 PK extra (48 PK ipv 45 PK, alsof dat er iets toe doet... _O-) , catalysator in de uitlaat, andere kleur veer, onderpoten voorvork, achterbrug, tank.

Waarom ik de fiets te koop heb staan staat op de eerste pagina, ik verwacht dat ik met deze fiets nog maar erg weinig zal gaan rijden nu ik een XJR1300 heb gekocht en veel meer samen met m'n vriendin achterop verwacht te rijden dan solo met de MT-03. Maar zeker weet ik dat niet.

Het is een echte vette pret fiets dus misschien dat ik hem er maar gewoon bij hou, hij staat niet in de weg en qua kosten hoef ik het ook niet te laten.

Iedere keer wanneer ik erop stap verrast hij me weer, dat ik er zoveel van geniet dat het me verbaasd. Echt, je moet eens op een MT-03 gaan rijden, zoveel pret, zo zorgeloos, zo vrij en lichtvoetig dit ding rijdt en stuurt, da's motorrijden puur.
Zorgeloze en grenzeloze pret, dat is het denk ik wat me het meest aanspreekt in dit ding.

Je kan zonder reserve te allen tijde het gas vol opendraaien zonder bang te zijn voor je rijbewijs of een schuiver, gewoon lekker zonder reserve knallen, je voelt je weer een klein kind op je eerste opgevoerde crossbrommertje, dat gevoel heb je weer terug.

De enige accessoires die ik erop heb geplakt nadat ik hem tekoop heb gezet waren de velgstickers, die had ik al in bestelling staan.

De rest zat er allemaal al op / heb ik nog liggen maar was ik vergeten, er zit ook zoveel op dat ding dat ik het zelf niet allemaal meer weet... :$

Dus, als je 5.999,- voor een nieuwe te besteden hebt en deze motor in je toepassingsgebied valt, moet je hem maar eens serieus overwegen. Of anders eens kijken bij de goedkopere dan deze occasions, die zijn er genoeg volgens mij.

Laatst bewerkt:
Zijn er dan helemaal geen mensen met smaak op MF die een fiets met karakter kunnen waarderen...??? :o

full

Karakterbak maar wel moeders mooiste, zoekt vaste relatie met stoere baas/bazin die puurheid, eerlijkheid en karakter weet te waarderen. Bied trouw en oprechtheid aan tot de dood onze wegen scheidt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan