Yamaha FZS 600 Fazer 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

TdB 85

MF veteraan
23 mrt 2010
18.395
89
Wegens overstap naar een naked, mijn Yamaha FZS 600 Fazer uit 2003 te koop aangeboden.

Yamaha FZS 600

Bouwjaar: 2003
Kilometerstand: exact 40.615 km

Verkeert in zeer nette staat.
Heeft onlangs een grote beurt gehad, bij kilometerstand 40.474, oftewel slechts 141 km geleden.
Hierbij zijn zowel kleppen als carburateurs gesteld.
Tevens nieuwe remblokken voor gemonteerd, achter verkeren in bijna nieuwstaat.

Volgende geplande onderhoudsbeurt vindt plaats bij 50.000 km.
Alle facturen van onderhoud zijn aanwezig.

Bij 37.000 km is de originele kettingset vervangen door een nieuwe kettingset.

Michelin Pilot Road 2 (dual compound) voor- en achterband. Beide verkeren in prima staat.

Voorzien van topkoffer-rek en -plaat met een Givi topkoffer van ca. 45 liter. Hier passen twee helmen in.
Een pluspunt van deze motor is de riante opbergruimte onder de buddyzit. Hier passen met gemak een dik kettingslot en schijfremslot in.
Motor beschikt tevens over een middenbok.

Momenteel staat de motor droog en warm gestald in een garage, de accu wordt bij tijd en wijle aan de druppellader gehangen.
In 2010 is de accu vervangen voor een Yuasa accu. Deze is minder gevoelig dan de originele Yamaha accu.

Wel dienen de koppelingsplaten te worden vervangen, aangezien deze redelijk versleten zijn. Er kan wel mee worden doorgereden indien gewenst.
Platen wil ik evt. nog wel vervangen.

full

full

full


Deze fiets stuurt erg makkelijk, en heeft met bijna 100 pk vermogen genoeg om heerlijk mee te rijden.
Altijd overdekt en binnen gestald, en is roestvrij.


Vraagprijs bedraagt € 3.600,-

Voor details en detailfoto's kun je me altijd een berichtje sturen.
 
Laatst bewerkt:
Klopt heb al tien jaar een fazer 600 en het is nog steeds een genot om op te rijden!!

:^
Heb nog geen motor gereden die zo makkelijk stuurde als de Fazer, afgezien van allroads..

Verkapte weekendschop
 
Laatst bewerkt:
Geinig, heb dezelfde Fazer (rood 2003) en een XT (blauw, maar dan bj2000). Zijn dus meer mensen zo gek als ik..........

Succes met de verkoop.
 
Geinig, heb dezelfde Fazer (rood 2003) en een XT (blauw, maar dan bj2000). Zijn dus meer mensen zo gek als ik..........

Succes met de verkoop.

_O- Dat is wel heel toevallig.
En ook nog dezelfde kleuren :X

Hoop een nieuwe liefhebber te vinden voor de Fazer, anders ruil ik em in.
Zelfde geldt natuurlijk ook voor de XT :)
 
Koppelingsplaten wil ik evt. ook nog wel vervangen mocht daar behoefte aan zijn. :)
 
Ik moet er even over na denken, hij ziet er nog zo mooi uit!

Hij ziet er zeker nog strak uit. Als ik geen naked wilde had ik de Fazer lekker gehouden.

Foto's zijn eind oktober/begin november genomen, direct hierna heb ik de motor op stal gezet gedurende de winter.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan