Gefeliciteerd. Rotterdam, das in de buurt. Ik kom uit Nieuwerkerk ad IJssel.... de mijne (gele) komt pas in juni.Ik heb ook een FZ1 gekocht. Een zwarte. Afgegaan op de diverse lovende testen en reviews wilde ik niet te lang afwachten tot ie uitverkocht zou zijn. Toen ik hem vervolgens in Utrecht op de beurs in het echt zag was ik (de FZ1 eigenlijk) verkocht.
Hij staat inmiddels bij de dealer op me te wachten. Ik denk dat ik hem begin april ga ophalen.
Iemand nog een fireblade kopen?
(Afbeelding)
Op speciaal verzoek .... net even geschoten... Zal morgen wel nieuwe maken
Moet je eingenlijk wel je nickname gaan veranderen eej
ff 3 kwartier mee gehad
RonZ: Ik weet niet of erbinnen de naked bikes echt iets te vinden is dat een heel erg vergrotende trap van de Z1000 is. Misschien is een Aprilia Tuono een alternatief? Toen ik zaterdag mijn FZ1 aan het bestellen was, werd er net een fonkelnieuwe grijs/zwarte aan een klant geleverd, inclusief de 'standaard' bij te kopen bler-pijpen. Mooie fiets, op de kuip na dan.... Anders is mogelijk de nieuwe Ducati monster S4Rs Testastretta iets voor je? Bij beide fietsen heb je gegarandeerd meer bottom power bij welke 4-pitter dan ook.Mijn enthousiame voor looks is gebleven.
Rijeigenschappen zijn goed.
Je rijdt er erg makkelijk snel mee.
Maar onder 4000 toeren gebeurd er minder dan bij mijn Z.
Misschien als het blok 'los' is dat het me dan meer kan overtuigen.
mijn verwachting was eigenlijk een vergrotende trap van mijn Z, maar dat was het toch niet.
Wheelies lukte goed ook op vermogen
het geluid is overigens
Volgens breng je nu precies onder woorden waarom ik nu wel voor de FZ1 gevallen ben. Alleen wordt het geluid met een stompe-meer-open-pijp natuurlijk nog mooier.1. Mijn enthousiame voor looks is gebleven.
2. Je rijdt er erg makkelijk snel mee.
3. het geluid is overigens
Nee joh deze is mooi ik wil heeeeeeeeel graag een andere kentekenplaathouder en een achterlicht met knipperlichten geinteregeerd en ook voor natuurlijk. Ik zoek me eigen gek maar weet wel iemand die hem heeft besteld in Engeland en zit er ook op. Echt een heel ander gezicht. Echt superrrrrr Als iemand weet waar ik hem makkelijk kan kopen hoor ik dat graag.