Yamaha FZ 1 ontmoetingsplaza

• Onderwerp starter Onderwerp starter RonZ
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
en Ron, staat de Z al in de verkoop??????? :z :z

Ik heb ook een FZ1 gekocht. Een zwarte. Afgegaan op de diverse lovende testen en reviews wilde ik niet te lang afwachten tot ie uitverkocht zou zijn. Toen ik hem vervolgens in Utrecht op de beurs in het echt zag was ik (de FZ1 eigenlijk) verkocht.

Hij staat inmiddels bij de dealer op me te wachten. Ik denk dat ik hem begin april ga ophalen.

Iemand nog een fireblade kopen?

(Afbeelding)
Gefeliciteerd. Rotterdam, das in de buurt. Ik kom uit Nieuwerkerk ad IJssel.... de mijne (gele) komt pas in juni.

Een gele? Goh, geel of zwart, daar heb ik lang over getwijfeld. Ik kreeg te horen dat ze in het geel uitverkocht waren en dat maakte de keuze wat gemakkelijker.

Blijkbaar is de levertijd van die gele wat langer dan van de zwarte. Maar juni is gelukkig ruim op tijd om nog de hele zomer te kunnen genieten..........

Moet je eingenlijk wel je nickname gaan veranderen eej

@ Skip69; Post es een paar foto's van je FZ1 met het flyscreen er op? Ben erg benieuwd hoe dat staat

Op speciaal verzoek .... net even geschoten... Zal morgen wel nieuwe maken bij daglicht... Het viel mij 100% mee nadat ik het flyscreen had gemonteerd. Past helemaal in de lijn van de motor... Was ook het enige Yamaha accessoire voor de FZ-1 wat leverbaar was. De valblokken en afdekkap duozit staan nog steeds in backorder

Op speciaal verzoek .... net even geschoten... Zal morgen wel nieuwe maken

Gefeliciteerd met je motor. Alleen op het voorspatbord zit volgens mij een sticker van je leverancier. Ik snap niet waar die lui het lef vandaan halen om op een nieuwe motor reklameshit te plakken. Deden ze verleden jaar ook bij mijn nieuwe motor. Pipo's.

Ik hou er ook niet van, maar het betreft hier een iets andere relatie dan alleen maar leverancier - en ik heb hem er zelf opgeplakt... Het liefst heb ik dan zo'n sticker op de achterzijde maar omdat de taartschep er nog af gaat geen optie. En als ik rij dan zie ik hem niet zitten.. ;)

@ skip69, vindieleuk,

Van harte gefeliciteerd, enne met voldoende foto's kan ik ook mooi meegenieten

:}

Morgen komen m'n bestelde spiegels binnen... *O* .. ben benieuwd hoe ze staan en zal er gelijk een plaatje van schieten...

Ik ben benieuwd naar je foto's...

Ow, by the way; ik ga mijn FZ1 op 1 april ophalen. (geen grap)

Ja, ben ook benieuwd wat je er van vond.

Enne skip, waar blijven die foto's nou?

Spiegels zijn er nog niet.... hopelijk morgen, maar de komende dagen zit het weer niet echt mee .. enne, wat in het vat zit verzuurd niet.. ;) Hou de spanning er nog ff in...

Mijn enthousiame voor looks is gebleven.
Rijeigenschappen zijn goed.
Je rijdt er erg makkelijk snel mee.

Maar onder 4000 toeren gebeurd er minder dan bij mijn Z.
Misschien als het blok 'los' is dat het me dan meer kan overtuigen.

mijn verwachting was eigenlijk een vergrotende trap van mijn Z, maar dat was het toch niet.

Wheelies lukte goed ook op vermogen })

het geluid is overigens :9~

Mijn enthousiame voor looks is gebleven.
Rijeigenschappen zijn goed.
Je rijdt er erg makkelijk snel mee.

Maar onder 4000 toeren gebeurd er minder dan bij mijn Z.
Misschien als het blok 'los' is dat het me dan meer kan overtuigen.

mijn verwachting was eigenlijk een vergrotende trap van mijn Z, maar dat was het toch niet.

Wheelies lukte goed ook op vermogen })

het geluid is overigens :9~
RonZ: Ik weet niet of erbinnen de naked bikes echt iets te vinden is dat een heel erg vergrotende trap van de Z1000 is. Misschien is een Aprilia Tuono een alternatief? Toen ik zaterdag mijn FZ1 aan het bestellen was, werd er net een fonkelnieuwe grijs/zwarte aan een klant geleverd, inclusief de 'standaard' bij te kopen bler-pijpen. Mooie fiets, op de kuip na dan.... Anders is mogelijk de nieuwe Ducati monster S4Rs Testastretta iets voor je? Bij beide fietsen heb je gegarandeerd meer bottom power bij welke 4-pitter dan ook.

Laatst bewerkt:
1. Mijn enthousiame voor looks is gebleven.
2. Je rijdt er erg makkelijk snel mee.
3. het geluid is overigens :9~
Volgens breng je nu precies onder woorden waarom ik nu wel voor de FZ1 gevallen ben. Alleen wordt het geluid met een stompe-meer-open-pijp natuurlijk nog mooier.

Ik heb er gister 1 gekocht en vind de kentekenhouder afschuwelijk. Kan iemand mij vertellen waar ik een ander systeem kan vinden. Ik wil ook het liefst de knipperlichten inbouwen in het achterlicht erg mooi en voor gewoon kleine knippers. Ik wil hem dit jaar helemaal veranderen.

Nee joh deze is mooi ik wil heeeeeeeeel graag een andere kentekenplaathouder en een achterlicht met knipperlichten geinteregeerd en ook voor natuurlijk. Ik zoek me eigen gek maar weet wel iemand die hem heeft besteld in Engeland en zit er ook op. Echt een heel ander gezicht. Echt superrrrrr Als iemand weet waar ik hem makkelijk kan kopen hoor ik dat graag.

OOh ja waar is die uitlaat te krijgen??????????????????????????????/

Nee joh deze is mooi ik wil heeeeeeeeel graag een andere kentekenplaathouder en een achterlicht met knipperlichten geinteregeerd en ook voor natuurlijk. Ik zoek me eigen gek maar weet wel iemand die hem heeft besteld in Engeland en zit er ook op. Echt een heel ander gezicht. Echt superrrrrr Als iemand weet waar ik hem makkelijk kan kopen hoor ik dat graag.

Kijk eens op www.rizoma.com/english/en_license_plate.html#

Zowel dit spul als bovenstaande BOS uitlaat is gewoon bij de betere motorzaak te bestellen.....

PT010B.jpg

Okey thanks ik ga hem eff bestellen plus knipperlichten rizoma ook erg mooi

Die universele van Rizoma wil ik nog even niet op gokken... Heb hem liever met vier bouten vast ipv twee en als het niet overeenkomt met de gaten in de body dan moet ik ook twee nieuwe gaten boren en dat vind ik jammer.. Dus Dengusta, als je de gadgets hebt ben ik benieuwd naar de montage....

Als het goed is kan ik straks de Rizoma spiegels monteren en dan zal ik een paar plaatjes schieten. als het tenminste droog wordt hier... Hozen en onweer...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan