Yamaha Caferacer XS400 (250 360) onderdelen 4 sale

Hornix

MF veteraan
5 sep 2005
4.321
1
Ivm een nieuw project (RD400) ga ik mijn in onbruik geraakte Yamaha XS400 voor de helft verkopen en voor de helft hergebruiken. Tank en zijkapjes, 2-in-1 uitlaatsysteem, Raask rearsets, Newtronic electronische ontsteking, reservemotorblok etc zijn te koop.
Bij interesse graag mail naar xs400 cr at g mail puntje com.
Meer foto's en prietpraat 8-)
Hornix' Sushi Sjeezers: Yamaha XS400 & SR500
o.a. wielen, vork, tellers, remmerij, shocks, achterbrug, spatbord hou ik zelf.

We trappen af met de tank en zijkapjes. Professioneel gespoten en geen krasje te zien. Belettering is geen sticker maar noest handwerk. Afgewerkt met meerdere lagen blanke lak. Inclusief goed werkende vacuumgestuurde kraan en een roestvrije tankdop met twee sleutels.
Geen roest aan de binnenzijde!!
VERKOCHT








Raask Rearsets. Beroemde naam in Caferacerland. Zijn nog steeds in productie.
VERKOCHT





Laser/Jama 2-in-1 uitlaatbochten met Megaton reflectiedemper. Mooie optiek en een lekker niet aso geluid.
VERKOCHT




Laser Jama demper behorend bij bovenstaand 2-in-1 systeem. Kortgebruikt. Met E-keur.
Prijs €25,-


Zeer mooie originele uitlaatbochten. Zo vind je ze niet meer!
Prijs €50,-





Newtronic elektronische ontsteking. Weg met die contactpunten })
Monteren, 1x afstellen met de stroboscoop en voortaan genieten van een sneller startgedrag, soepeler loop en misschien ook nog wat brandstofbesparing O-)
Inclusief originele vervroeger.
VERKOCHT





Reserveblok, km's onbekend. Overgenomen van Rocket destijds.
VERKOCHT



Elektronische spanningsregelaar/gelijkrichter. Vervang je losse gelijkrichter en electromechanische spanningsregelaar met deze unit.
VERKOCHT



Complete elektronische ontsteking van een XS400 USA model. Inclusief vervangende rotor, ontstekingsdeksel, CDI en complete draadboom. Let wel, spul is >30 jaar oud en via Ebay verkregen, nooit getest door mij.
VERKOCHT






Nieuw achterlicht/remlicht/kentekenplaathouder LED. met kentekenverlichting.
VERKOCHT


 
Laatst bewerkt:
Ligt er aan of Aziz 'm nog wil of niet.
Overigens heb ik nog een blok, die zit nog in het rijwielgedeelte.
Deze loopt als een zonnetje en is optisch ook veel mooier. (nu moet wel ff een doekje erover O-) )
Voor dat blok wil ik €100,- hebben
 
Laatst bewerkt:
Ok, naar bovenstaande personen een pbeetje gestuurd maar geen reactie :?
Zoek je nog xs400 spul zoals carburateurs, luchtfilters (origineel en nieuw), draadboom etc laat het svp weten :)
 
De steps en controls? (raask) die wil ik wel overnemen van je! :Y
 
Oke, kom je ze halen (gouda) of moet ik ze versturen?
 
In Gouda kan ik ze wel komen halen hoor :o)

dat is is starten en stoppen voor mij!

als je het adres pm't maken we een afspraak!
 
AzizGP en JoostSimons jullie hebben een pb hoor. :z
 
Laatst bewerkt:
Heb niks ontvangen van en pb
Maar ben opzoek naar een 4g5 blok
Had hier ergens op een forum gelezen dat er toch verschil
Met een 2a2 blok is ? Maar hornix heb jij deze ook op marktplaats staan?
 
Bovenaan de pagina staat een kopje privédiscussies. Daar vind je je pb's.
Naar mijn weten zijn de maten van de blokken hetzelfde. Alleen de koelribben zijn rond. Reserveblok is verkocht en dat andere blok is gereserveerd inmiddels.
 
De Newtronic ontsteking past op de 250, 360 en 400. En de uitlaat ook, maar die is gereserveerd..
 
Tjsa, met Velleman heb ik geen ervaring.
Kan alleen maar uit ervaring spreken dat de Newtronic kit zorgde voor een totaal andere motor. Koude start binnen een halve seconde, ook na lang stilstaan. Mooie motorloop en veel minder trillen. En nooit meer contactpunten wisselen :)
Montage is vrij simpel. Je vervangt de rotor en behoudt de mechanische vervroeger. Die lever ik ook mee. Kabels installeren en dan nog een keertje afstellen met de stroboscoop en karren maar. Denk dat er nu geen twijfels meer zijn.
Ik hoor het wel ;)
 
Newtronic kit is verkocht, net als het frame, motorblok en de carburateurs. Krijg steeds meer ruimte in de mancave *D
 
Beide blokken zijn weg, net als de Newtronic set en de carbs. Wat er nog is staat in de openingspost.
 
Terug
Bovenaan Onderaan