xtz meetz dr

lol _O-
ik heb gister dat oude bandje van jou er bij mij voor op gelegd.

en no worries nomiis , ik moet ook nog veel (bij/aan/af)leren

rene

lol _O-
ik heb gister dat oude bandje van jou er bij mij voor op gelegd.

en no worries nomiis , ik moet ook nog veel (bij/aan/af)leren

rene

Kijk, ik ben blij dat je er blij mee bent! Als hij er nog bij mij had opgelegen zou hij er zo hebben uitgezien (ouwe T63). was dus echt aan vervanging toe :P

IMG_4550.jpg

Altijd leuk trouwens, oprit afrijden nadat je bandjes hebt gewisseld en dan op het laatst er achter komen dat je remmen nog geen druk hebben.

Ai, geen blauwe plekken en schade?

ook leuk, met ingereden noppenbanden en remmen op druk een oprit op rijden en beide wielen gelijktijdig voelen wegglijden en onderuit gaan met dik 70 op een dieselspoor..

vol in de ankers op een gravelpad en dan er ineens achter komen dat er een stukje asfalt onder zit.. blokkerend voorwiel met 80..

40 rijden en ineens slaat de tuf om op een singeltrack met gras.. tuf wijst daarna de andere kant op en kniebanden aan de binnenkant verdraait..

file rijden en ineens beslist de auto waar je net naast zit ineens naar links te gaan.. 25m asfalt rollen.. en geen auw

Stukje bevroren weg treffen en glijdend op de verkeerde weghelft belanden.. op een bmw knallen

hmm andere hobby zoeken?

Ai, geen blauwe plekken en schade?

ook leuk, met ingereden noppenbanden en remmen op druk een oprit op rijden en beide wielen gelijktijdig voelen wegglijden en onderuit gaan met dik 70 op een dieselspoor..

vol in de ankers op een gravelpad en dan er ineens achter komen dat er een stukje asfalt onder zit.. blokkerend voorwiel met 80..

40 rijden en ineens slaat de tuf om op een singeltrack met gras.. tuf wijst daarna de andere kant op en kniebanden aan de binnenkant verdraait..

file rijden en ineens beslist de auto waar je net naast zit ineens naar links te gaan.. 25m asfalt rollen.. en geen auw

Stukje bevroren weg treffen en glijdend op de verkeerde weghelft belanden.. op een bmw knallen

hmm andere hobby zoeken?

Nee joh. Wat voor lol is er nou aan een hobby als er geen letselrisico aan zit.
(Zei Nomiis hopende dat hij vanavond weer in één stuk en met een onbeschadigde brommer thuiskomt :X )

En nu inpakken en wegwezen. Tot zo!

Laatst bewerkt:
Mooie rit!

Lekker gereden, beetje stoffig en erg warm maar dat mocht de pet niet drukken ;)
In het begin rustig aan gedaan, na de pauze met komkommer lekker door gejakerd :]

Bedankt Rene! 8-)

Als je ooit in de buurt bent van Utreg op een zondag of maandag heb je een ritje van me te goed ;)

Hier ook genoten. De rit niet helemaal afgemaakt: ik was moe en de schade was nog beperkt en met de gedachte dat de thuisrit ook nog 1,5 uur zou duren ...

rene bedankt kerel!

Was idd een schitterende rit. Mijn motor is bijna helemaal heel gebleven.
Vanaf de tafel naar beneden was wel m'n hoogtepunt. Thanks!!

ben jij ook het crossbaantje opgeweest?

lachuh ik dacht niet dat iedereen dat zou doen, respect met
een diepe buiging, met name voor jou en de drbig mannen
die dat ook gedaan hebben :Y

Laatst bewerkt:
full

full

wie heeft er nog meer foto s ?

ben jij ook het crossbaantje opgeweest?

lachuh ik dacht niet dat iedereen dat zou doen, respect met
een diepe buiging, met name voor jou en de drbig mannen
die dat ook gedaan hebben :Y

Ach, als een kip zonder kop ;). op een gegeven moment dacht ik "Kvt, ik kan niet meer terug!".
Voor een zweem dakar gevoel had ook nog troep in m'n startbeveiliging van m'n standaard zitten. Voordat je dat hebt uitgevogeld in 28 graden met een warme motor onder je waarmee je net door het mulle zand hebt geworsteld. :P

En vervolgens flikker je bovenop de berg weer om en komt HJR je helpen.
"Je kan er het beste daar af."Zegt ie, wijzend naar het hoge steile talud: "aan de zijkant is het een beetje tricky".
Ik vol vertrouwen en met eeuwige dankbaarheid voor de hulp naar die zanderige afgrond.
ik moest alles wat zappa me ooit aan de bovenkant van een steil talud had verteld door m'n hoofd laten gaan. iets met druk op de voorrem e.d.. Met knijpende billen liet ik mezelf gaan en met succes. *O*

Kom ik aan bij de rest van m'n cluppie: "Wat doe jij nou, wij zijn aan de zijkant eraf gegaan".
-Nomiis kijkt en ziet daar een mooie zandbaan naar boven-
Komt HRJ roepend aanrennen "JE MOET NIET ALLES GELOVEN WAT IK ZEG!" _O-

Ofwel, dank HJR voor je "advies". Weer een grensje verlegd. :Y

Laatst bewerkt:
HAHA!! Ja dat was mooi. Maar heus, ik was even daarvoor langs de zijkant naar beneden gereden/gegleden en dat vond ik lastig: je moest daar wat sturen, maar sturen en remmen met het voorwiel op een mulle helling gaat niet |( en dus ging ik om.

Recht naar beneden is dan makkelijker, zeker met zo'n zware bak. Dus vandaar m'n gouden tip. ;)

HJ

Ik zal het filmpje binnenkort online zetten.

Ik heb ook lekker gereden. Vooral van het laatste stukje ben ik nog een beetje aan het na genieten ;).

Ah, dat dus.....

Nee, geen last van. Ik heb dan ook het laatste stuk van de rit overgeslagen. Ik werd een beetje opgehouden door een paar drz-jes O-) :+

Nee, dat bedoel ik niet, het zijn twee verschillende dingen.

Zappa en ik hebben het laatste stukje vanaf die zandbult zodanig lekker gereden dat ik daar nog van het genieten ben.

Daarnaast vraag ik me af of jullie ook last hebben van die haartjes van de eikenprocessierups, vooral in mijn nek die open en bloot was heb ik last van jeuk.

uhh nee, geen last van gehad.

er zijn een paar bekende paadjes waar die rotbeestjes veel
bestreden worden (o.a) dat zandpad wat meteen na het industrie terrein kwam,
en werden er zelfs waarschwingsbordjes neergezet.
dit jaar echter niks van gezien. :/

wat natuurlijk wel kan zijn is dat toe Timo en ondergetekende daar als
eerste voorbij kwamen stuiven, we die rupsjes uit hun pre-winterslaap
wakker gemaakt hebben, en dat die daarna op gruwelijke wijze wraak
hebben genomen op allen (4 MAN??) die daarna kwamen.
revenge off the procession rups _O-

(het zullen er niet veel meer zijn geweest als 4 a 5 want wat ik zo
hoorde was het te warm voor veel rijders om de rit te voltooien)
Wat op zich wel jammer is, omdat ik er extra veel aandacht aan heb besteed
om er een knallend eind aan te maken :Y

anyway
ik heb genoten en een leuke dag gehad,

rene

uhh nee, geen last van gehad.

er zijn een paar bekende paadjes waar die rotbeestjes veel
bestreden worden (o.a) dat zandpad wat meteen na het industrie terrein kwam,
en werden er zelfs waarschwingsbordjes neergezet.
dit jaar echter niks van gezien. :/

wat natuurlijk wel kan zijn is dat toe Timo en ondergetekende daar als
eerste voorbij kwamen stuiven, we die rupsjes uit hun pre-winterslaap
wakker gemaakt hebben, en dat die daarna op gruwelijke wijze wraak
hebben genomen op allen (4 MAN??) die daarna kwamen.
revenge off the procession rups _O-

(het zullen er niet veel meer zijn geweest als 4 a 5 want wat ik zo
hoorde was het te warm voor veel rijders om de rit te voltooien)
Wat op zich wel jammer is, omdat ik er extra veel aandacht aan heb besteed
om er een knallend eind aan te maken :Y

anyway
ik heb genoten en een leuke dag gehad,

rene

Ja hoor! Dat is echt precies het enige pad waar Zappa voor mij reed!

Terug
Bovenaan Onderaan