Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

XTZ 750 Super Ténéré - Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Euhm.. die 76053 van mij klopt niet meer.



En een nieuw pak gescoord, volgens mij dezelfde als Simon ook heeft.

[afbeelding]

Broek is niks te lang maar das geen probleem de laarzen zijn lang genoeg.


Oeh, d'as een sjiek pakkie. Durf je er wel mee te gaan rijden ? Ziet er nog zo maagdelijk uit.
 
Ik heb dus dezelfde en mijne ziet er inderdaad al wat "avontuurlijker" uit.
Maar met 10.000 km/j door weer en wind is zo'n licht pak nartuurlijk ook een idioot idee geweest. Maar wel ruig.
 
Precies, dat maagdelijke en dat nieuwe moet er snel af.
Dat lijkt niks.

Komt goed.

Als tie het kwalitatief net zo goed doet als mijn Evo pak doe ik het ervoor.
 
Die zadels zie je best wel vaak op diverse motoren, vind ze persoonlijk niet mooi maar het zal goed zitten.

Waarom ga je niet voor een Corbin, schijnt ook goed voor een langere erectie te werken.
 
baasje------------jaar---------------kms--------------(opm.)
mattijsw------------1991-----------42.000km-----------origineel blok
Nomiis---------------1992-----------71.000km-----------origineel blok , (1991)
Peke Esu-----------1989-----------76.053km------------origineel blok
Raymond W--------1989-----------49.000km-----------origineel blok
Dutchdude----------1990----------73 nog wat --------origineel blok, eigen import uit België
d02500--------------1993----------58.500km-------------origineel blok
ProDrive--------------1992----------92.000km-----------------origineel blok
Kunkie----------------1991----------63.000km------------origineel blok
mcvdmvs-------------1991----------93.000km--------------1e blok

120.000km----------------2e (2ehands met 63k km) blok
Burning Rubber--------1996 ----------56.815km-------------origineel blok
hippie-----------------1990-----------52985km--------------orgineel blok
S10-------------------1991-----------47550km--------------orig. blok, gerevis. kop en
cylinders, import St. Maarten
3LDré-----------------1989-----------200k+------------------ tweede, derde(?) gereviseerd
4TX 850 blok (al een tijdje geen KMteller)
Luna------------------1989-----------168.000 km------------tot 165.000 met originele blok
Nollie------------------1992-----------54000-------------------originele blok
Alfred.J---------------1991-----------74.000 km--------------origineel blokkie
dahaaz---------------1989-----------100.000km-------------origineel blok
sarvin006-------------1989------------63.000km-------------origineel blok (grotendeels ander frame )
Daan-------------------1989------------71.000km-------------origineel blok
 
baasje------------jaar---------------kms--------------(opm.)
mattijsw------------1991-----------42.000km-----------origineel blok
Nomiis---------------1992-----------71.000km-----------origineel blok , (1991)
Peke Esu-----------1989-----------76.053km------------origineel blok
Raymond W--------1989-----------49.000km-----------origineel blok
Dutchdude----------1990----------73 nog wat --------origineel blok, eigen import uit België
d02500--------------1993----------58.500km-------------origineel blok
ProDrive--------------1992----------92.000km-----------------origineel blok
Kunkie----------------1991----------63.000km------------origineel blok
mcvdmvs-------------1991----------93.000km--------------1e blok

120.000km----------------2e (2ehands met 63k km) blok
Burning Rubber--------1996 ----------56.815km-------------origineel blok
hippie-----------------1990-----------52985km--------------orgineel blok
S10-------------------1991-----------47550km--------------orig. blok, gerevis. kop en
cylinders, import St. Maarten
3LDré-----------------1989-----------200k+------------------ tweede, derde(?) gereviseerd
4TX 850 blok (al een tijdje geen KMteller)
Luna------------------1989-----------168.000 km------------tot 165.000 met originele blok
Nollie------------------1992-----------54000-------------------originele blok
Alfred.J---------------1991-----------74.000 km--------------origineel blokkie
dahaaz---------------1989-----------100.000km-------------origineel blok
sarvin006-------------1989------------63.000km-------------origineel blok (grotendeels ander frame )
Daan-------------------1989------------71.000km-------------origineel blok
DRAFTER86-----------1990------------79.000km--------------origineel blok

Heuh, waar zijn alle Supers > 1992 gebleven?
 
Zetten we de supers dan ook op volgorde van bouwjaar en kleur bij de meeting?
 
Laatste tijd vooral weer aan het rijden met de S10. Maar ondertussen nog wel aan het sleutelen aan andere tenere's.

Nieuwe zadelhoes gemaakt voor de oer-tenere:



En ik ben onderdelen aan het inslaan voor de 660-tenere. Big bore (727cc, 12:1 compressie). Ik weet nog niet of ik die echt ga gebruiken, want dat zou betekenen dat ik mijn carters moet laten uitkotteren, maar ik kreeg hem bij de aankoop van andere spullen voor de 660. Het zeg me wel aan het denkek :


Als de 660 een beetje loopt dan krijgt de S10 weer wat adempauze
 
Laatst bewerkt:
727 eenpittert! Leuk, ik ben fan van de dikke eenpitters zoals de DR BIG; slijten je achterbanden zo mooi van
 
Laatste tijd vooral weer aan het rijden met de S10. Maar ondertussen nog wel aan het sleutelen aan andere tenere's.

Nieuwe zadelhoes gemaakt voor de oer-tenere:
[afbeelding])

Pittige nopjes. Wat heb je daar op zitten? Zien er eerlijk gezegd niet uit als krijgertjes.

En tuurlijk die dikke pit erin zetten! BAM..bambambambambammerdebambambambam...
 
Laatst bewerkt:
Pittige nopjes. Wat heb je daar op zitten? Zien er eerlijk gezegd niet uit als krijgertjes.

En tuurlijk die dikke pit erin zetten! BAM..bambambambambammerdebambambambam...
Wel krijgertje, maar bewerkt met een knobbyknife. (band gekregen van importeur daarvan)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.