WK Endurance


De heren monteurs trekken het blok serieus uit elkaar :}
:Y gaaf hè?.. eerst de koppeling eruit. Niks te zien. Oké blok uit het frame en nu ligt zelfs de cilinder kop eraf. Suzuki heeft nog steeds een kans op de wereldtitel als ze een paar punten pakken voor uitrijden.
 
:Y gaaf hè?.. eerst de koppeling eruit. Niks te zien. Oké blok uit het frame en nu ligt zelfs de cilinder kop eraf. Suzuki heeft nog steeds een kans op de wereldtitel als ze een paar punten pakken voor uitrijden.
Echt heel vet als je daar monteur bent. Dan kun je gewoon een wereldtitel binnensleutelen :}
 
Suzuki heeft het opgeven.
Hmm jammer, ik heb een paar uur gemist dus ik heb de player een 2 uur terug gezet. Ik zie pas net de Yamaha nr7 in de pitbox gaan.
Ik had Sert zo de titel gegund, laatste jaar met fabriek steun.
En die pechvogel van Kawasaki die altijd zo vrolijk kijkt, had ik de winst gegund. Achja zo werkt het nu eenmaal niet.
 
:Y _O- ze zijn zelf ook verbaasd.

Dat lange rechte stuk (mistral ?) en wind mee schijnt funest voor blokken te zijn.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen, dan lopen ze misschien een paar honderd toeren harder, kan net dat beetje ellendiger zijn voor zo'n blok. En misschien net een beetje minder koeling 🤷‍♂️
 
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen, dan lopen ze misschien een paar honderd toeren harder, kan net dat beetje ellendiger zijn voor zo'n blok. En misschien net een beetje minder koeling 🤷‍♂️
Zag net op insta dat de soez in zijn 6 in de begrenzer liep :X
 
Zag net op insta dat de soez in zijn 6 in de begrenzer liep :X
Ow kijk.... dat wil je niet 24uur lang. Blijkbaar lukt dat al geen uur :? ik vraag me wel af hoeveel die coureurs nog reserve hebben. Ik denk echt bijna niks. In de nacht draaiden ze continue 1.55 terwijl de snelste ronde 1.52 was:o dat gaat er gewoon 24 uur vol op
 
Onbegrijpelijk Sert is niet voor het eerst op Le Castellet.
Maar ik heb het idee dat coureurs zelf ook niet meer kunnen bedenken wat goed is voor de techniek....
Alles moet maar met elektronica geregeld worden. -O-
Je zou denken dat ze daar rekening mee houden 8)7
 
Bij de volgende pitstop een wiel steken met een tandje minder..... zal wel te veel gevolgen hebben voor de rest van het rondje.
 
Nadat Pecco aangegeven heeft dat tie wel een keer de 8 uur van Suzuka wil racen komt Gigi met dat hij graag een Ducati Dream team wil bouwen voor de 8 uur van Suzuka.
Het wordt dan voor 2024.
 
1680005940136.png
 
Ongelovelijk mooi hè! ik heb de klapper op Suzuka nooit gezien maar wat ik allemaal las? Je kon er geen stuiver meer voor te geven.
Dat hij zo wonderbaarlijk is opgeknapt, toch weer een lichtpuntje :t In z'n jaartje ONK hem een aantal keer gesproken,en daarna altijd gevolgd. Toffe vent....
 
Zit ik nu naar de race van vorig jaar te kijken ?
Wel jammer dat voor een leek zoals ik er zo weinig informatie in beeld staat , zo als merken en rijders , staat alleen een nummertje
 
Terug
Bovenaan Onderaan