Wintertreffen Genemuiden

JanFillemJansen

MF veteraan
1 jan 2007
7.255
3
In Januari 2012 organiseren we de 35e Hotrod rally. Op onze prachtige locatie in Genemuiden zijn alle voorzieningen aanwezig. Overnachting d.m.v. je eigen tent en slaapspullen.


- Aankomst op vrijdag of zaterdag (ca 20,-)

- Ritje op zaterdag rond 13.00 s'middags.

- Warme hap na de toerrit

- Live muziek van nader te bepalen band.

- Ontbijt op zaterdag en zondag.


Voor consumpties zijn consumptiekaarten te koop, 1,25 per consumptie.

Deze OP zal regelmatig worden onderhouden.

Bij interesse graag aanmelden met je nickname en met hoeveel mensen je komt.
De avond zal sowieso ook door veel mensen uit de buurt worden bezocht, dus feest is gegarandeerd.

MF lijstje?

* JFJ
* Lasmoat

Wie volgt?
 
Laatst bewerkt:
Op 18 & 19 december 2010 organiseren we een wintertreffen. Op onze prachtige locatie in Genemuiden zijn alle voorzieningen aanwezig. Overnachting d.m.v. je eigen tent en slaapspullen.

Aankomst op zaterdag kosten 10,- incl. 1 consumptie.
Ritje rond 15.00 s'middags.
Winterkost na de toerrit
Live coverband s'avonds.
Ontbijt 09.00 op zondag.

Voor consumpties zijn consumptiekaarten te koop, 1,25 per consumptie.

Deze OP zal regelmatig worden onderhouden. Band wordt binnenkort bekend gemaakt.

Bij interesse graag aanmelden met je nickname en met hoeveel mensen je komt.

Sjezus, dan staat de kerstboom al.
 
gezellig, alleen zijn er 220V aansluitingen voor alle straal kachels in alle tenten?
 
Haha, natuurlijk niet! maar daar heb je een slaapzak voor he.. Binnen is het wel lekker warm hoor..
 
Een van de voordelen van lesgeven, maar ook 7 weken zijn sneller om dan je eigenlijk wil.
 
zit net mevrouw peuk te vertellen dat we weer naar genemuiden gaan,zit ze me een beetje raar aan te kijken.
wil je dan een tussenlanding maken of zo is haar reactie,we zitten dan in zuid-afrika knuppel.

Ik zal aan jullie denken,lopend in korte broek.
 
Potverdikkie.... Onze eerst aanmelding trekt de hakken in de wal...

Als je er dan in april maar bij bent ;)
 
Jaja, we gaan richting oktober, dus tijd om dit topic weer eens omhoog te schoppen.

Op 18 december is het zover, en we hopen natuurlijk op een leuke opkomst.
Wie o wie durft het aan?
 
Ik ga denk ik voor de band en de gezelligheden... maar het slapen doe ik dan toch maar lekker warm in mijn eigen Blokhut op de SBS :-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan