Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Willem1940 overleden - meerijden in de stoet?

Verdorie wat een triest nieuws op de zondagmorgen, de volgende dingen schieten gelijk door mijn hoofd:
Deoproef - diesel - en sinds kort KOFFIEDIK ipv zand in je garage zeep.

Er ontstaat toch nog enig wrange glimlach op mn gezicht, die wat ouderwetse oplossingen werkten nog ook. En altijd was willem er als een van de eerste bij met goede raad.

Sterkte gewenst.

Ik kende willem niet persoonlijk maar als ik een post van hem zag dan wist ik dat daar 9 van de 10 keer nuttige informatie in stond.

Geen leuk nieuws om de zondag mee te beginnen, sterkte voor de nabestaanden de komende tijd.

Laatst bewerkt:
RIP altijd als een van de eerste met super technische kennis in een topic.
Willem was een lid waar het mf trots op mocht zijn

Iemand van vlak uit de buurt....

Sterkte gewenst aan de nabestaanden.

Tijdens mijn vele polijst uurtjes vaak aan zijn gevleugelde uitspraak moeten denken..

"schuren is opoffering van duur betaaldmateriaal"

Rust zacht en bedankt voor je behulpzaamheid hier op het forum.

Laatst bewerkt:
Ik heb ook leuke, goede en curieuze technische adviezen van hem gekregen.
We zullen hem missen!

Sterkte voor alle nabestaanden.

Willem, ik heb je niet persoonlijk gekend, maar las altijd met veel plezier je posts en commentaar. Bedankt voor alle adviezen en rust zacht!

Laatst bewerkt:
Met recht een van de M-F huismeubels, altijd behulpzaam, altijd meedenken over probleemoplossingen.
Rust zacht! Je zal gemist worden.

Wat een droevig bericht....

Voor veel MF-gebruikers heeft hij een hoop betekend met zijn bijdragen, die vereeuwigd ze zijn op MF. We zullen hem missen.

Heel veel sterkte aan familie en vrienden!

Het was een man die van duidelijkheid hield.

Wij kregen van Willem veel topicreports om topictitels te verduidelijken.
Die zien we nu ook niet meer in onze mailbox verschijnen.

Wat een triest nieuws :-( familie en nabestaanden; gecondoleerd!
Ik zit nog niet zo heel lang op MF maar zijn tips blijven me wel altijd bij! Diesel, deodorant en een nieuw benzinefilter (wel goed monteren!), daarmee krijg je elke motor weer lopend!
Rust zacht Willem!

Gecondoleerd.

Bougiedopjes
Vlotternaaldjes (onder een vergrootglas)
Diesel
Deo-proef

Laatst bewerkt door een moderator: