Wie wil mij helpen nokkenas te vervangen omgeving Utrecht?

de-poelier

Die hard MF'er
27 feb 2012
438
393
HELP!

Een kleine twee weken terug mijn eerste motor gekocht, een mooie GSX750F uit '91. Bekend probleem bij die motor was/is een tikkende klep.

Afgelopen zaterdag de motor naar de garage gebracht, vandaag zouden ze er naar kijken. Werd ik zojuist gebeld door de monteur dat er iets met de motor aan de hand was en dat ik maar even langs moest komen. Uh oh.
Zo gezegd, zo gedaan. Ik naar de garage toe. Blijkt dat een van de nokkenassen versleten is en vervangen moet worden ... Kosten: zeker 1000 euro (en dat is dan nog exclusief kleppen stellen vermoed ik)

Ik heb twee vragen:
1. Klopt de kostenindicatie een beetje? (hij zei zeker een dag werk + materiaalkosten)
2. Is er iemand in omgeving Utrecht die mij bij dit klusje kan helpen? Dus nokkenas vervangen + kleppen stellen. Ik ben uiteraard bereid daar een vergoeding tegenover te zetten, maar ik kan werkplaats tarieven echt niet betalen...
Ik ben trouwens webdeveloper, wellicht dat ik iemand daarmee van dienst kan zijn? Zou mooi zijn als we het helemaal met gesloten beurs zouden kunnen regelen

Alvast bedankt!
 
1000 euro zou kunnen als de kop en tuimelaars ingevreten zijn.
maar toch klinkt het me duur in de oren.

wij kunnen dat zo moeilijk bepalen.

wel een leuk aanbod overigens. (voor degene die een site willen laten bouwen ofzo?)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan