Wie rijd er rond in Tilburg en omgeving?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dames en heren voor diegene die intresse hebben:

Deze Zaterdag 4 Aug om 19.00, gaan Maykel en ik proberen een ritje doen. Hebben nog weinig tot geen idee van de route ( route van Flateric was wel leuk tijdje terug over de dijkjes/pondje )
Heeft er dus iemand zin om mee te rijden, u is welkom. Helemaal als er iemand een routje in de kop heeft :Y :} :} :}

We komen dus naar de Mac in Waalwijk om 19.00hr.

Sugesties zijn uiteraard welkom, we horen wel wie mee gaat *O*

Deze Zaterdag 4 Aug om 19.00, gaan Maykel en ik proberen een ritje doen. Hebben nog weinig tot geen idee van de route ( route van Flateric was wel leuk tijdje terug over de dijkjes/pondje )
Heeft er dus iemand zin om mee te rijden, u is welkom. Helemaal als er iemand een routje in de kop heeft :Y :} :} :}

misschien
laat nog wel iets weten

Ik wist dat mijn stiefpa kleurenblind was.. maar zo erg? :?

Gaat het rijden weer een beetje dan? zou een super mooi bericht zijn in ieder geval. :}
Ik heb 3 kwartier gereden en toen kreeg ik wel wat last, maar het begin is er :] :9

in de avond moet lukken ik neem ook nog een dragstar mee :]

Rodo, Rodo's zus, 2tall en Jantjuh, ik vond het heel gezellig vanmiddag! Het was echt superleuk om met jullie op te rijden. Wat een mooi gezicht was het he, al die motoren bij elkaar! Erg geslaagde middag vond ik.

EENS!! Kom nu net thuis (zie tijd), en ga nu eens de reacties van de anderen lezen. Er zaten idd wel een paar kippevel momentjes bij!

Heee Tilburgers die er gisteren bij waren: :} :} :} Onvergetelijk !!

En iedereen (hier en daar) bedankt voor alle felicitaties *O*

Heee Tilburgers die er gisteren bij waren: :} :} :} Onvergetelijk !!

En iedereen (hier en daar) bedankt voor alle felicitaties *O*

En nogmaals gefeliciteerd natuurlijk! Het was echt heel COOL, hoop jullie snel weer te zien (net als alle Tilburgers hier!)

Wil nu eindelijk wel eens mee met een grotere groep, maar helaas, ook morgen zit er niet in. Bij deze meld ik me dus af. Hoop snel wel een keer,

have fun,

Groetjes

ZO, als het zo door gaat is het maar een heel kleine groep vanavond hehe.

Hoop wel dat er dan iemand meegaat iig die een route weet, anders rijden we heel de tijd rondjes rond de Efteling haha..

Zo, net ff wat nieuwe handschoentjes aangeschaft. Echte zomer handschoenen. Werd tijd :)

LG_319.jpg

Laatst bewerkt:
~

Hoop wel dat er dan iemand meegaat iig die een route weet, anders rijden we heel de tijd rondjes rond de Efteling haha..

moet helaas verstek laten gaan onverwachts iemand op de koffie gekregen -O- volgende keer maar weer

\

moet helaas verstek laten gaan onverwachts iemand op de koffie gekregen -O- volgende keer maar weer
Is prima, tot de volgende ronde :Y

was weer een leuk ritje, al zeg ik het zelf O-) , met shaggy en Maykel.
Volgende keer de route op een zondag rijden en dan een stukje langer :Y

was weer een leuk ritje, al zeg ik het zelf O-) , met shaggy en Maykel.
Volgende keer de route op een zondag rijden en dan een stukje langer :Y
Idd. Was een heel leuke rit. Mooi stukje Nederland :)

Ga zeker weer mee de volgende keer. Maar ja, hoe kan het ook anders met zo'n goede voor-rijder :}

Was een leuke avond Eric, tot die volgende ronde *O*

( en dan idd met meer man, lekker op een zondagje knorren, hier en daar wat drinken. Gaat helemaal goed komen :) )

Oohh, en zalig die zomerhandschoentjes...damn wat een verschil. Lekker die frisse wind tussen je vingers :) En dat voor €35 _O- *O*

Laatst bewerkt:
Wij staan ook nergens veilig meer. Gespot bij de Mac, en gespot bij het CJIB.

Altijd lachen, zo´n ritje.
Nog even en we zijn bekende MF-ers :)

Waar heb je die handschoenen gekocht? :P
Motor Centrum Rijen.
Liggen daar boven aan de kassa 2 types. Ander type is met harde knokkels, maar minder leer op de palm in maaten S en XL. Deze die ik nu heb in alle maten.
Zitten echt lekker bij mij :Y

*meld* ik ga binnenkort ook rijden (morgen CBR1000 kopen, 3 sept afrijden) en ik werk in tilburg, woon in boxtel, vandaar :-)

*meld* ik ga binnenkort ook rijden (morgen CBR1000 kopen, 3 sept afrijden) en ik werk in tilburg, woon in boxtel, vandaar :-)
*O*

:W

Is wel een flinke beginersfiets. Hou 'm in de gaten hé, ook al is het mischien een ouder model.

Maar welkom, en hopelijk tot een meetje/ritje in de toekomst :Y

hoi, naar aanleiding van m'n spot van gisteren hier maar weer eens kijken :)
ik was dit topic allang vergeten, vorig jaar hier wel eens gepost maar was nogal
een dood topic.

jullie hebben het weer erg goed leven in geblazen :}

ik rij elke werkdag vanuit sprang-capelle naar eindhoven via tilburg
vaak met auto maar ook regelmatig met m'n triumph 675.
ik zie alleen heel erg weinig Mf-stickers rondom tilburg rijden :?
in welke hoek hangen jullie meestal uit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan