Wie rijd er rond in Tilburg en omgeving?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, is ook wat rustig in het Tilburg topic. Ik zat gisteren op de kermis, maar geen andere bekende MFers gezien :?

net nog mr. fuego gezien op de kermis ;)
Alleen zagtie mij niet :P
was er op de motor, naast anvers gezet. was lekker weer.

Als het morgenavond droog is kom ik misschien nog ff richting tilburg en anders zie ik over anderhalve week wel weer.

frank gaat een weekje naar duitsland *O*

Als het morgenavond droog is kom ik misschien nog ff richting tilburg en anders zie ik over anderhalve week wel weer.

frank gaat een weekje naar duitsland *O*

hoelaat en waar ga je rijden?
misschien ergens afspreken?

als het een beetje goed weer is he

ik liep inderdaad gisteren over de kermis, altijd leuk :)

@shaggy: zou je bij de begin post mijn motor van een 750 naar een 7/11 willen veranderen. een 750cc-er is het al een aantal jaren niet meer 8-) .
kun je aan de kuip niet zien, maar je merkt het wel *O*

net nog mr. fuego gezien op de kermis ;)
Alleen zagtie mij niet :P
was er op de motor, naast anvers gezet. was lekker weer.

ben iedere dag op de kermis heb een zoontje van 8 en een meisi op komst
zag inderdaad je motor staan maar heb jou niet gezien :N :W
ga zo ook nog even voor het laatst kost klauwe met geld iedere keer

gaan er vanavond nog mensen rijden :]
wil straks nog wel effe een rondje doen
weer ziet er wel goed uit

Weet niet hoe laat je wilt rijden en waar, maar ik kan op zun vroegst ergens rond half 8 in tilburg zijn. Denk dat het dan een beetje laat wordt... of niet?

Maar wordt er dan nog gereden? Weet niet waar het startpunt dan ergens is en hoe laat, maar anders kom ik ook ff langs

Maar wordt er dan nog gereden? Weet niet waar het startpunt dan ergens is en hoe laat, maar anders kom ik ook ff langs

denk niet dat er meer mee gaan zo te lezen, maar ik wil nog wel een stukje gaan rijden
hoe rij je naar tilburg, via hilvarenbeek?

anders bij de bp pomp afspreken. Die als je tilburg vanaf hilvarenbeek binnen rijdt rechts zit
bij de ringbaan zuid, net voor het bastionhotel, bij die 2 zwarte torens
laat maar weten hoelaat

anders bij de bp pomp afspreken. Die als je tilburg vanaf hilvarenbeek binnen rijdt rechts zit
bij de ringbaan zuid, net voor het bastionhotel, bij die 2 zwarte torens
laat maar weten hoelaat

Dat zal dan rond 19.15 a 19.30 uur worden. Zie je daar wel dan

zo weer terug van een ritje met frank
richting eindhoven airport gereden, was een leuk rondje.
ook nog vrienden gemaakt met iemand uit tsjechie die in tilburg woont

Was idd een leuk ritje erik. Dat stukje van hilvarenbeek naar haghorst zal ik is vaker doen. Jammer dat op de terugweg die zon zo laag stond. Ik zag niet veel meer.

Ben pas net thuis, nog ff tilburg ingeweest, naar een maat toe en daarna nog ff naar het vuurwerk gekeken.

Toch nog een lekker avondje weggeweest zo. Had ik niet verwacht met die weersvoorspellingen.

Was idd een leuk ritje erik. Dat stukje van hilvarenbeek naar haghorst zal ik is vaker doen.

Dat weggetje ken ik, inderdaad errug leuk... Ook leuk is vanaf Moergestel (viaduct over), dan alsmaar rechtdoor blijven rijden en dan kom je uiteindelijk ook in Haghorst uit. Erg leuke weg...

Hallo :W wij zijn gisteren naar de zwarte cross geweest *O*

zc_zo_307.jpg

Het was nogal modderig :+

Hey Tilburg Crew!!!

Wie gaat er donderdag allemaal naar de bruiloft van ster en Motergek? Er wordt om 14u verzameld in Den Bosch. ik ga sowieso, maar wie heeft er nog meer oren naar.

Weet je niet waar het over gaat, lees even dit topic:
Link naar topic

Misschien kunnen we rond 13u afspreken om te verzamelen in tilburg en samen heen rijden?

Ik houd het wel in de gaten en wil het ook wel regelen. Zit toch de hele week naar een schermpje te staren en weinig te doen op m'n werk.

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan