Aangezien er al vele van deze topics zijn van alle steden, doe ik mijn stad maar, aangezien ik er geen passend topic voor kon vinden in de search.
Ik rij dagelijks ( zomer en winter ) rond in Tilburg voor woon/werk, locatie omgeving 2-steden ziekenhuis/westermarkt.
Weekends/'s avonds....tjsa...overal en nergens...
Dit is mijn (model/kleur) fiets GSX600F, draag altijd zwarte motor-kleding, en Lazer Carbon helm.
(Afbeelding)
Wie rijd er hier nog meer rond in de buurt van Tilburg en omstreken?
Dan zal ik jullie waarschijnlijk wel zien, de tour komt altijd hier langsJawel, wij, mijn vrouw en ik, rijden ook rond in Tilburg. Op onze GSX1100G (mét MF-sticker) welteverstaan. ...en daarvoor op al onze vorige motoren (zie homepage).
(Afbeelding)
Wij zijn ook vaak te vinden in de omgeving van Tilburg-West en de Reeshof. En aanstaande zondag gaan we mee doen als verkeersbegeleider met de Tilburgse Truck Toer. Hopelijk wordt het mooi weer, maar als ik zo de weersvoorspellingen zie, dan zie ik het somber in.
Maar leuk zo'n topic, hopelijk komen er veel reacties!
Ik moet eerst nog stickers bestellen. Ik woon zelf op een paar meter van de lage witsiebaan, dus kan je mij wel eens gezien hebben haha. Op de motor, of tijdens het uitlaten van mijn Bouvier
Waar zit je? aan de receptie?Als je nog eens langs Thebe komt, zwaai dan eens
zit hier nu thuis voor de pcWaar zit je? aan de receptie?
Ik werk op de zorgcentrale, wij zitten achter het raampje op de 1ste verdieping achter de huisartsenpostMijn vrouw en haar zus hebben daar ook gewerkt voor Initiall ( Tonny en Evita )
Ik zal wel eens langsrijden, en ff tuuteren... Dan zie je me vat wel hehezit hier nu thuis voor de pcIk werk op de zorgcentrale, wij zitten achter het raampje op de 1ste verdieping achter de huisartsenpost Ik ben ook heel slecht in namen, gezichten onthouden gaat me beter af
Ik zal wel eens langsrijden, en ff tuuteren... Dan zie je me vat wel hehe
ik rij ook regelmatig in/rond tilburg. Nog geen mf stickers gezien.
En de spinder, ik rij er wel eens overheen maar nog nooit daar gestopt.
Ik weet nie maar ik met mijn ER-5 tussen al die racers voelt (nog) niet zo goed, misschien in de toekomst. Wie weet.
(Afbeelding)
Ook meegereden als begeleider. Heerlijk weer. Alleen een tikje slordig dat colonne 1 hopeloos verkeerd reed 'smiddags.
Tom
Ja ik heb wel wat motoren gezien hehe, incl. een bepaalde GSX1100 haha
Maar ja, gek gaan zitten doen in je auto schiet niet op natuurlijk( ze zijn hier langs gekomen, maar moest weg. Schoonpa werd 75 dus ook feest )
Ik zal toch ook eens die MF stickers bestellen, dan zien we wel wie mij ziet rijden in en om Tilburg hehe...
Gewoon er bij komen staan! Staan ook wel sjopperts tussen hoor, en soms ook een SMGaat gewoon om de gezelligheid en niet om wat voor motor je hebt of hoe je rijdt al denken sommige dat wel
Ik rij zelf ook regelmatig rond in Tilburg, maar dan op een Husqvarna SM. Rij de helft van de tijd over zandpaden en de andere helft over asvalt
Ik woon zelf naast het 2steden ziekenhuis, achter de LTS.Woon zelf in de buurt van het Paletplein en maak zo af en toe de buurt onveilig met mijn rode Fazer. Met natuurlijk een MF sticker.
Misschien is het leuk om met z'n alle eens iets af te spreken / binnenkort naar de megameeting van MF te gaan.