Wie heeft er een Ducati Monster? Deel 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bodegraven is ook goed Marc, ben ik daar tegen een uur of 8, half/kwart voor negen vertrekken, kijk wel ff of we het laatste stuk binnendoor kunnen doen!
Prima kerel, zie ik je morgen daar tegen 8en :Y
Naast Casper, gaan er nog meer mee :]

Zie net op teletekst dat de weersvooruitzichten voor morgen niet bepaald gunstig zijn :N Vooral in het oosten wordt een plens water verwacht :?
Voor wat de route betreft, A12 tot Ede en dan via Otterlo binnendoor lijkt me het mooist :]
Nou maar hopen dat het een beetje droog wil blijven :} (anti-regendansje)
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd met jullie Juul

Geniet er maar van

Gr Jeroen

Vanacht om 00.36 geboren : JUUL *O* *O*

bijna 8 pond en kerngezond. dus moeder en zoon maken het goed !

Bevalling was uiteindelijk weer heavy: Juul is uiteindelijk met de vacuumpomp gehaald en had 2x navelstreng strak om de nek. ademde derhalve niet en moest gelijk aan de zuurstof -O- ....gelukkig eind goed al goed !! *O*


zo...en nu gaat pappa slapen,,, :z :z :z
 
Proficiat Nickske


beschuit-muisjes-jongen.jpg




*O* -O- *O* -O- *O* -O- *O* -O- *O*
 
Prima kerel, zie ik je morgen daar tegen 8en :Y
Naast Casper, gaan er nog meer mee :]

Zie net op teletekst dat de weersvooruitzichten voor morgen niet bepaald gunstig zijn :N Vooral in het oosten wordt een plens water verwacht :?
Voor wat de route betreft, A12 tot Ede en dan via Otterlo binnendoor lijkt me het mooist :]
Nou maar hopen dat het een beetje droog wil blijven :} (anti-regendansje)

Laat het dan ff mooi uitkomen dat we in het midden van het land zitten en niet in het oosten (nou ja, beetje midden dan) 8-)
 
Vanacht om 00.36 geboren : JUUL *O* *O*

bijna 8 pond en kerngezond. dus moeder en zoon maken het goed !

Bevalling was uiteindelijk weer heavy: Juul is uiteindelijk met de vacuumpomp gehaald en had 2x navelstreng strak om de nek. ademde derhalve niet en moest gelijk aan de zuurstof -O- ....gelukkig eind goed al goed !! *O*


zo...en nu gaat pappa slapen,,, :z :z :z

supergefeliciteerd!
 
Vanacht om 00.36 geboren : JUUL *O* *O*

bijna 8 pond en kerngezond. dus moeder en zoon maken het goed !

Bevalling was uiteindelijk weer heavy: Juul is uiteindelijk met de vacuumpomp gehaald en had 2x navelstreng strak om de nek. ademde derhalve niet en moest gelijk aan de zuurstof -O- ....gelukkig eind goed al goed !! *O*


zo...en nu gaat pappa slapen,,, :z :z :z
Gefeliciteerd Nick *O*

Voor de monsterrijders die ook nog interesse hebben in een bevalling: http://www.baby-olifant.be/
 
Laatst bewerkt:
@mannen die naar de beemte gaan, die druppels die ik zie vallen vind ik nou niet echt geweldig.. ik kijk het even aan..
 
@mannen die naar de beemte gaan, die druppels die ik zie vallen vind ik nou niet echt geweldig.. ik kijk het even aan..
Casper, net je sms'je gekregen, ik wacht het ook ff af.
Ga waarschijnlijk later rijden.
Vanaf 10 uur zou het droog gaan worden vanuit Zeeland.
Zullen zien ;)
Ga nu lekker ontbijten met vrouw en dochter :Y
 
Hier regent het ook -O-
Was jij ook van plan te komen Dennis?

Ik krijg nu echt de neiging om op de brommert te springen ...
neiging is bijna nog sterker dan op m'n vrouw te springen ;)

Marco, ik ga zeker vandaag naar Beemte komen :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan