Wie heeft er een Ducati Monster? Deel 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
BIGGELAAR SPECIAL PERFORMANCE AKTIEMODEL......


Deze motor heeft blanco kenteken ,is van het laatste model (dus niet overjarig!)
en hebben 2 jaar fabrieksgarantie!

[afbeelding]

Monster S4R titanium nieuw

Voor deze spectaculaire aanbieding zult u even langs moeten komen,geen info via telefoon of mail!!
Maar zeker weten nergens voordeliger!!

Wat een lelijk hok zeg O-) :X
 
...zo... vandaag ffe die zwarte Rizoma Lux handvaten gescoord bij Termaat :Y (ik heb 9 Rizoma "dealers" gebeld vandaag die allemaal geen flikker op voorraad hebben. Als ik Ronald was zou ik eisen gaan stellen bij de dealers m.b.t. op voorraad houden van standaard artikelen zoals bijv. handvaten of rechtstreeks aan particulieren gaan verkopen. :( )

Volgende week komen de Rizoma hendels :9~ en dan ben ik voorlopig weer effe klaar (heb inmiddels alweer de tandriemkast, drukplaat, koppelingsdeksel, oliereservoirdekseltjes, rem- en koppelingshedels & handvaten van Rizoma terwijl ik plechtig heb beloofd voorlopig niet meer te pimpen :} zal binnenkort weer eens wat foto's posten.......morgen is mevr. Kappel uitgeteld......2e kleine kan dus ieder moment komen// *O* *O* *O*
Rizoma heeft het aan zichzelf te danken dat niemand er voorraad van aanhoud.
 
Rizoma heeft het aan zichzelf te danken dat niemand er voorraad van aanhoud.


Hoezo ?

Daar ben ik toch eens benieuwd naar want als die gast het een beetje slim zou aanpakken zou ie bakken met geld kunnen verdienen. Ik erger me kapot aan het feit dat werkelijk geen enkele "dealer" ook maar iets van standaardartikelen op voorraad heeft.
 
Hoezo ?

Daar ben ik toch eens benieuwd naar want als die gast het een beetje slim zou aanpakken zou ie bakken met geld kunnen verdienen. Ik erger me kapot aan het feit dat werkelijk geen enkele "dealer" ook maar iets van standaardartikelen op voorraad heeft.
marge misschien?
 
Dat ding loopt ook als een raket man, kolere wat een verschil met vorig jaar :Y
Alleen ... met wind tegen is de berijder de "zwakke schakel" ;)

hee,ik kan hier gewoon internetten (ben ergens in Utrecht,moet een uurtje of 2 wachten)... nu eindelijk tijd om eea wat bij te lezen :)

mn vrouw is nogal van de privacy, dus kan niet vertellen hoe en wat...
Wat jij allemaal met je vrouw doet hoeven wij niet te weten hoor Allan _O-

Wat dat deze route, Marc?

Was idd een mooie route! vond het wel spannend om goed door te rijden op dat polderweggetje (vandaar dat ik jullie maar een eindje liet gaan :))

Was trouwens wel supergezellig met zn allen, heb echt enorm genoten!
:Y Yep, was de route ... enne op het polderweggetje schoot m'n rechterhand ineens uit O-)
Was zeker heel gezellie met dit cluppie :Y
Wat nou :? Toch bijna 99% van de tijd netjes gereden toch :Y
Ach die paar keer dat we ff uithaalden ... moet er idd geen fototoestelletje van die jongens uit Leeuwarden staan O-)
bij mij in totaal ca. 680 km...
Dus nu gewend aan lange stukken snelweg mag ik hopen |(
tis natuurlijk wel een dame he, maar wel met ballen!
Yep ... maatje 3D Cup, nog groter dan dubbel D dus ;)
FF wat leuks.

Zit bij een klant. Ga ff koffie halen in de kantine.
Zitten allemaal van die slimme gasten.
DIe zien mijn Ducati shirt. En natuurlijk commentaar erop.

Zegt er een Ducati stuk gaat ie, Duh.

Dus ik zeg als je het niet betalen kan dan moet je idd geen Duc kopen.

Viel er ff een stilte. En toen OWH gaan we zo beginnen.
:Y :Y :Y
Moet je Tupperware gaan rijden zei ik toen ook nog maar.

Stelletje sufkutten :o
Maak je het weer goed mee hoor ... dat MV jackie O-)
_O-
is goed Addy :) we hebben er wel allemaal om gelachen!
Kijk Allan ... that's the spirit :Y
hee thanks! We zijn nu inmiddels thuis, voor zover alles goed verlopen, gelukkig! Ik was best wel nerveus. Nog een beetje herstellen, het komt allemaal goed.

@ iedereen: nogmaals een beejte vaag allemaal zo, maar ik kan echt niks vertellen. Ik zal er verder over ophouden.
Respecteren we Allan ... ja ook Addy!
Addy ... koest ... je mag zo nog ff je ene poot optillen tegen de boom _O-
nee,en mn huggert ook al niet.
word er een beetje moedeloos van.
de gele ducktape word nog niet verwijderd ;)
stickers heb ik nu besteld bij duc-ypi
even afwachten maar weer...
wanneer ben jij klaar met spulletjes kopen voor de 1100?
Die gele huggert van je is toch uniek man :}
Het is een insluipende drang of dwang waar redelijkerwijs geen weerstand aan geboden kan worden ;) Binnenkort is het verlanglijstje weer aangevuld :Y
Heb ik (nog) geen last van hoor O-)
Dat verlanglijstje komt idd. wel weer (wheelsliders voor- en achter, Biggeltuning en een Ohlins voorvork maar dat laatste zal er wel nooit van komen).
Dat laatste heb ik ook maar van m'n verlanglijstje geschrapt O-)
erg gaaf zo met zwarte wijzerplaat
Mijn idee :Y

amai wat een reacties bij elkaar, daar moest ik even over denken hoor!

t was iig erg gezellig, volgend jaar weer? En er komt vast nog wel iets dit jaar, maar om voor de monstermeeting eerst af te spreken in Bodegraven :? :)

Nu wel genoeg snelweg km. gereden, toch vond ik het alleen rijden en met rustigere weg wel lekkerder voor mezelf. t Was wel wennen zo met zn allen, rekening houden met de groep, positie, etc. maar wel leuk en gezellig!

btw. vond het wel erg gaaf toen we op een gegeven moment met zn 14en reden!
 
Heb net deze besteld belachelijk duur maarja
chc_10_p_300.jpg


Zo mooi ,en het is toch een ding wat in je gezichtsveld zit als je op de motor zit
Nu nog effe aansluiten :+
 
Nee, deze ik belachelijk duur (maar wel erg mooi vind ik):

product_st700.png


Groeten Boy
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan