Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het kan ook zo zijn dat het aanbod van de KTM veel groter is dan de CR250 met kenteken omdat de KTM
zo,n 12 jaar langer gemaakt is,de laatste nieuwe CR250 stamt uit 2007,de KTM kan je nog steeds kopen.
CR,s beginnen zeldzaam te worden maar zijn nog genoeg liefhebbers voor ,door het kleinere aanbod zal
men een motor sneller verkopen,bij KTM is de keuze groter en zal men eerder de mooiste kiezen dan
de in mindere staat verkerende exemplaren ,die blijven dan ook langer te koop staan.
Daarnaast gaan de echte Enduro rijders voor een nieuw of zo nieuw mogelijk exemplaar waardoor
de oudjes blijven staan en hooguit door hobbyisten worden gekocht.
Ik heb al een telefoontje naar hun gedaan maar toen werd mij verteld dat ze helemaal niks wisten van onderhoud history .ze zeiden wel dat ik de bocht eraf mocht halen om naar de zuiger te kijken. beetje vreemd voor een prijs van 4000 euro dat ze daar zelf niet eens de moeite voor nemen dan. vind het dan best veel geld als je niet eens iets van het blok afweet. toen ik door ging vragen of ermee gereden was door hun zelf kreeg ik als antwoord.. vast wel een keer door een monteur ofzo maar niet kunnen vertellen hoe die rijd.. beetje vaag antwoord vond ik dat. misschien is dat ook de reden dat hij blijft staan. als je zoveel geld moet uitgeven wil je wel iets ervan weten natuurlijk. daarbij heeft de motor geen km teller. geen elektrische starter . dus waarom die eraf gehaald zijn weten ze ook niet. mijn gedachte is misschien mogelijk enkel gebruikt op de crossbaan? geen teller nodig dan. de motor heeft ook al 9 eigenaren gehad in 7 jaar tijd. dat is ook wel erg veel. begrijpelijk is toch dat als je zoveel geld gaat uitgeven zoveel mogelijk wilt weten erover?
Of is het andersom.Er zijn ook mooie meiden in de kroeg waar ik met een grote boog omheen loop..
Of is het andersom.
Ik heb al een telefoontje naar hun gedaan maar toen werd mij verteld dat ze helemaal niks wisten van onderhoud history .ze zeiden wel dat ik de bocht eraf mocht halen om naar de zuiger te kijken. beetje vreemd voor een prijs van 4000 euro dat ze daar zelf niet eens de moeite voor nemen dan. vind het dan best veel geld als je niet eens iets van het blok afweet. toen ik door ging vragen of ermee gereden was door hun zelf kreeg ik als antwoord.. vast wel een keer door een monteur ofzo maar niet kunnen vertellen hoe die rijd.. beetje vaag antwoord vond ik dat. misschien is dat ook de reden dat hij blijft staan. als je zoveel geld moet uitgeven wil je wel iets ervan weten natuurlijk. daarbij heeft de motor geen km teller. geen elektrische starter . dus waarom die eraf gehaald zijn weten ze ook niet. mijn gedachte is misschien mogelijk enkel gebruikt op de crossbaan? geen teller nodig dan. de motor heeft ook al 9 eigenaren gehad in 7 jaar tijd. dat is ook wel erg veel. begrijpelijk is toch dat als je zoveel geld gaat uitgeven zoveel mogelijk wilt weten erover?
Je moet nog erg veel leren over dit soort motoren lees ik (grijns)..
Een ktm 380 zou ook wel grappig zijn denk ik, spannender dan een 300 iig.
Probeer dat maar eens uit te leggen aan potentiële kopers.
Sowieso is het kijken naar de kilometerstand kansloos bij dit soort motoren......
Ik heb al een telefoontje naar hun gedaan maar toen werd mij verteld dat ze helemaal niks wisten van onderhoud history .ze zeiden wel dat ik de bocht eraf mocht halen om naar de zuiger te kijken. beetje vreemd voor een prijs van 4000 euro dat ze daar zelf niet eens de moeite voor nemen dan. vind het dan best veel geld als je niet eens iets van het blok afweet. toen ik door ging vragen of ermee gereden was door hun zelf kreeg ik als antwoord.. vast wel een keer door een monteur ofzo maar niet kunnen vertellen hoe die rijd.. beetje vaag antwoord vond ik dat. misschien is dat ook de reden dat hij blijft staan. als je zoveel geld moet uitgeven wil je wel iets ervan weten natuurlijk. daarbij heeft de motor geen km teller. geen elektrische starter . dus waarom die eraf gehaald zijn weten ze ook niet. mijn gedachte is misschien mogelijk enkel gebruikt op de crossbaan? geen teller nodig dan. de motor heeft ook al 9 eigenaren gehad in 7 jaar tijd. dat is ook wel erg veel. begrijpelijk is toch dat als je zoveel geld gaat uitgeven zoveel mogelijk wilt weten erover?
Probeer dat maar eens uit te leggen aan potentiële kopers.
Alleen waar haal je de CR 500 vandaan?
Het gaat mij ook niet om kilometerstand maar om recent onderhoud. en dan het liefste met aantoonbare rekeningen en geen lulverhalen met dit en dat en geen rekening er meer van.. ik koop liever een motor waarvan ik weet wat er recent is aan vervangen als helemaal niets. en revisie van 5 jaar geleden heb je niet veel meer aan,
heb echt geen zin 4000 euro te betalen en dan na een week nog eens 1000 euro aan bijkomende kosten doordat er al revisie aan zat te komen. want dan koop je dus al een rotte motor. iemand meenemen zal ik eens voor kijken.maar een KTM dealer moet wel eerlijk blijven en kunnen zeggen of een Motorfiets die ze verkopen niet rot is toch?? aan 2 takten sleutelen en blokken splitsen is verder geen probleem .alleen cilinders uitboren .krukassen uitklokken heb ik het gereedschap en de kennis niet voor. ik kan enkel demonteren en monteren en carter lagers en keerringen en pakkingen vervangen.
Nee, dat kan hij niet. Hij heeft misschien wel een verwachting of een oordeel, maar die is net zoveel waard als Piets weerbericht.
Okee, nu laat ik jou een rekening zien van twee weken geleden.
Een week geleden was ik nog in Tsjechië en heb 6 dagen enduro gereden. En dan?
Al dat gemiep over onderhoud historie.
Het kost allemaal geen drol.
Het duurste is een nieuwe nicasiel wand 275 euro, 9 van de 10 keer is dat niet eens nodig, meest voor de hand liggend is af en toe een nieuwe zuiger 80euro.
Lagers gaan veel langer mee, en een setje koop je ook voor 80euro.
Als die goed klinkt en rijd gewoon kopen.
Vroeg of laat moet je hem toch gaan reviseren, of dat nou nu is of over een jaar.