Weigerende Kawa EX500

Dainese-Yu-Lady

MF veteraan
8 dec 2005
3.250
0
Zij start, zij loopt, zij rijdt anderhalve kilometer en vervolgens kun je anderhalve kilometer teruglopen. Waarom? Wij niet weet :P

Tijdens het rijden begint zij in te houden, en slaat af. Starten nog enkele malen mogelijk, maar zodra gas wordt gegeven slaat ze meteen af!!! Daarna start ze helemaal niet meer :(

Wat kan er mogelijk loos zijn?
 
1) Tankontluchting. (--> rij eens met de dop open, check ontluchtingsslang)
2) Vlotter blijft hangen in de carburateur. (--> open maken, schoonmaken mits niet lek)

Is er pas nog aan de fiets gesleuteld waardoor er iets veranderd is?
 
Tank ontluchting is goed
Cabs weet ik niet... ga ik ff checken nu...

Er is geen onlangse reparatie mutatie geweest ofzo... Gewoon 'ineens' is ze met deze kwaal begonnen...

Ik word wanhopig!!!! Wie tot de winnende hint komt, wordt beloond 8-)
 
Ik denk dat je benzinefilter langzaam is dichtgeslibt
dan krijgt de fiets gewoon te weinig benzine voor zijn kiezen.
Heb hetzelfde meegemaakt met een soes gsxf
check het maar en vervang het filter voor een juiste type met genoeg doorstroming.
 
Ik denk dat je benzinefilter langzaam is dichtgeslibt
dan krijgt de fiets gewoon te weinig benzine voor zijn kiezen.
Heb hetzelfde meegemaakt met een soes gsxf
check het maar en vervang het filter voor een juiste type met genoeg doorstroming.

nope niet het benzinefilter, die hebben we al even opengemaakt en nagekeken. Brandschoon, kraakhelder en in prima staat.
 
als ik je beginpost nog eens lees dan is het toch echt een brandstof probleem.
benzineleiding is niet geknikt als de tank op zijn plek zit ??
tap de carburateurs eens helemaal af (schroefje vlakbij of onder de vlotterbak)
 
Tank ontluchting is goed
Cabs weet ik niet... ga ik ff checken nu...

Er is geen onlangse reparatie mutatie geweest ofzo... Gewoon 'ineens' is ze met deze kwaal begonnen...

Ik word wanhopig!!!! Wie tot de winnende hint komt, wordt beloond 8-)

Een voor een dingen uitsluiten die een motor nodig heeft om te kunnen lopen.
Als hij stopt dan een paar dingen testen; komt er benzine uit de vlotterbakken als je de schroeven open draait? hang even een losse bougie in een dop aan de massa en check of er een vonk is?
Andere dingen zijn al wel genoemd, benzine kraan/vacuum aansluiting. Blijft de choke niet hangen?
Als al die dingen goed zijn wordt het tijd om te gaan meten, laadspanning etc. compressie.
 
Yehesss!!!
Probleem opgelost!!!!
Knik in vacuüm slang van Cabs naar benzine kraan!
Mercedess rijdt weer zoals vroeger!!!!



[me]Aliss vindt dat Bikevouwer zó erg heeft mee gedacht enzo, dat hij nu eindelijk iets wint! Noem je prijs en ik zal dan doorhalen wat niet van toepassing is 8-) [/me]
 
Ben blij dat je fietsie weer lekker rondrijd was dus toch een brandstof probleem.
Geen idde wat voor beloning je in gedachten hebt maar mijn mail staat in mijn profiel.
Bedenk maar wat leuks !!

rauwe sex
gewone sex
kusje
zuigje
kratje bier
enz.

Doorstrepen wat niet van toepassing is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan