Weergave snelheid klopt niet

Proud2be

Rookie
19 aug 2020
20
4
Hallo,

Mijn Triumph Speed triple geeft geen juiste snelheid meer aan..bijv ik rij 80 en hij blijft hangen rond de 33..

Ook heb ik al een tijdje als ik hem wil starten dat alles goed staat qua lampjes maar dat hij niet gelijk op mijn start knopje reageert...soms moet ik hem 4x doen ofzo en dan pakt hij hem wel..

Geen idee of de 2 dingen met elkaar te maken hebben want heb dat van het start knopje al langer volgens mij.
Ben benieuwd naar de tips! Dank alvast!
 
Klopt gaat om het oude model met de kenmerkende ronde koplampen. Balhoofdlagers en vering is aangepakt en zal idd het voorwiel los gegaan zijn.
Dus daar moet ik de boel goed reinigen?
Km stand staat op 60.000 dus ervaring heeft die wel )p

2003 is het bouwjaar
 
Ik heb een Tiger 955i, vermoed dat de speedo opnemer hetzelfde is al bij jouw Speed3. In de opnemer zit een ring van wat geperst koolstof lijkt. Die kan uit elkaar vallen en drijft dan de opnemer niet meer goed aan. Volgende stap is dat ie niets meer doet. Vervangen is de enige optie.
 
Ik heb een Tiger 955i, vermoed dat de speedo opnemer hetzelfde is al bij jouw Speed3. In de opnemer zit een ring van wat geperst koolstof lijkt. Die kan uit elkaar vallen en drijft dan de opnemer niet meer goed aan. Volgende stap is dat ie niets meer doet. Vervangen is de enige optie.

Oké bedankt en is dat een grote vervanging qua kosten?
 
Terug
Bovenaan Onderaan