Leuk, maar de vraag in dit topic is dus... Waarom?!Zonet ook de racer van @Julesw overgenomen : )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Leuk, maar de vraag in dit topic is dus... Waarom?!Zonet ook de racer van @Julesw overgenomen : )
Herinneringen aan vroegah als klein hummeltje van een jaar of zeven m'n vader 'helpen' toen hij aan z'n Honda 750 aan het sleutelen was, het heeft altijd al in m'n achterhoofd gespeeld dat motorrijden wel stoer is, altijd met veel plezier op schakelbrommers gereden, toen mijzelf gerealiseerd dat motorrijden gewoon binnen mijn bereik lag en m'n jongensdroom waar gemaakt.wat was de reden om te gaan motorrijden?
Voor de leuk en beetje jaloezie.wat was de reden om te gaan motorrijden?
Nee hoor, voor mij niet.Even helemaal terug naar de beginvraag van dit topic: wat was de reden voor de aanschaf van jouw motor? Daarachter ligt voor mij nog een andere vraag: wat was de reden om te gaan motorrijden? Het antwoord daarop is voor mij een beetje een tegeltjeswijsheid: "Je kan beter zeggen dat het niks was, dan dat je je altijd moet afvragen hoe het zou zijn geweest."
He, wat?Reden om te gaan motorrijden? Er ging een relatie van zeven jaar uit (niet mijn keuze), en toen vond ik mezelf een tijd lang heel erg zielig. Toen ik weer een beetje uit dat gat kroop dacht ik "and now for something completely different", ik doe eens een proefles motorrijden.
Ik had mijn autorijbewijs al een jaar of twee, maar had in die tijd misschien vijf keer gereden. Ik had geen idee of het leuk zou zijn, al had ik het altijd al eens willen doen. Vanaf het allereerste moment dat ik achterop de motor ging bij de instructeur voor het eerste ritje naar het oefenterrein, en hij gas gaf, dacht ik meteen JAAAA!!! Sindsdien niet meer vanaf te meppen geweest.
Hij was goedkoop.Hallo, een spreekwoord zegt, zoveel mensen zoveel wensen. Ook verschillen smaken. Wat was de reden waarom jij voor voor jouw motor hebt gekozen?
Ik trap af, ik reed op een Yamaha TDM 900, een geweldige motor die het 85000 km probleemloos heeft gedaan. Toch wilde ik wat anders. De V-Strom 1000 zat al jaren in mijn hoofd. Gekeken naar alle modellen van alle bouwjaren. Na lang wikken en wegen heel bewust gekozen voor het eerste model, de nieuwe modellen hebben de uitlaat onderlangs, die bovendien nog een erg fors is en dat vind ik niet mooi. Ook hebben de nieuwere modellen vaak goudkleurige vorkpoten en velgen. Goudkleurige delen op de motor is niet mijn smaak.
Lang gezocht naar een hele nette. Die gevonden met slechts 38000 km op de teller, ook nog uitgerust met lekker veel spulletjes.
ik heb haar besmet met het virus dus wil ze zelf gaan lessen