de rekker
MF veteraan
ik ben een kawa EN 500 aan het opknappen,waarvan er magneten gebroken waren van het vliegwiel!!
na wat opzoekwerk ben ik er achter gekomen dat de vliegwielen van een EN 500,gpz 500,kle 500 en ER-5 dezelfde zouden moeten zijn!
over 2 weken op ebay duitsland heb ik een vliegwiel kunnen scoren van een GPZ 500.
nu dat de boel openligt zie ik wel enkele verschillen
nu is mijn vraag al dit wel werken??
het verschil zit hem in de nokken op het vliegwiel:
de EN 500 heeft een klein nokje bovenaan het vliegwiel
de gpz heeft boven en onder lange nokken zitten
zie de foto!
ben ik in de zak gezet door nen duitser??
na wat opzoekwerk ben ik er achter gekomen dat de vliegwielen van een EN 500,gpz 500,kle 500 en ER-5 dezelfde zouden moeten zijn!
over 2 weken op ebay duitsland heb ik een vliegwiel kunnen scoren van een GPZ 500.
nu dat de boel openligt zie ik wel enkele verschillen
nu is mijn vraag al dit wel werken??
het verschil zit hem in de nokken op het vliegwiel:
de EN 500 heeft een klein nokje bovenaan het vliegwiel
de gpz heeft boven en onder lange nokken zitten
zie de foto!
ben ik in de zak gezet door nen duitser??