Hi all,
Vandaag was het dan zover. De eerste valpartij van mijn NC700. Gelukkig zat ik er zelf niet op maar viel deze om nadat ik 'm zelf niet goed op de standaard had gezet.
Schakelpook was dusdanig ver gebogen dat schakelen niet meer ging. Met een klein hefboom effect toch weer netjes kunnen buigen godzijdank werkt alles weer. So far so good
Wat mij alleen nog niet duidelijk is geworden, is dit moertje. Want direct na de val, lag deze ook op de grond. Het moertje was warm, dus ik ben vrij zeker dat deze v/d motor kwam. Mogelijk komt ie dus ook uit het 'gebied' waar het schakelpookje zich bevindt, maar kan ook een heel andere plek zijn.
Iemand enig idee? Wellicht mede Honda NC rijders? Alvast dank!
Vandaag was het dan zover. De eerste valpartij van mijn NC700. Gelukkig zat ik er zelf niet op maar viel deze om nadat ik 'm zelf niet goed op de standaard had gezet.
Schakelpook was dusdanig ver gebogen dat schakelen niet meer ging. Met een klein hefboom effect toch weer netjes kunnen buigen godzijdank werkt alles weer. So far so good
Wat mij alleen nog niet duidelijk is geworden, is dit moertje. Want direct na de val, lag deze ook op de grond. Het moertje was warm, dus ik ben vrij zeker dat deze v/d motor kwam. Mogelijk komt ie dus ook uit het 'gebied' waar het schakelpookje zich bevindt, maar kan ook een heel andere plek zijn.
Iemand enig idee? Wellicht mede Honda NC rijders? Alvast dank!