Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb ook een N100 5 Plus, hoe heb je het vizier los gehaald? Ik heb bij mijn helm gekeken, maar zie niet hoe? Ook online niets gevonden.Niet perse aan de motor zelf. N-Com b601r op m'n Nolan N100-5 Plus gemonteerd. En een donker vizier
Bekijk bijlage 1511023
Vandaag nieuwe valbeugels op de TDM.
Ik heb ook een N100 5 Plus, hoe heb je het vizier los gehaald? Ik heb bij mijn helm gekeken, maar zie niet hoe? Ook online niets gevonden.
Ben benieuwd.
Dank voor je reactie. Mijn vorige Schubert ging ook ongeveer op deze manier. Super.Bekijk bijlage 1511101
Vizier helemaal omhoog doen. En dan dit ding naar beneden drukken. Dan kun je 'm eruit wippen.
Waarvan is dat de temperatuur?De Oldtimerd temperaturen na 40 km snelweg...
( klinkt lullig, maar dat luistert nogal nauw bij dat apparaat)
Dat betekend koorts...cylinderkop, direct naast de bougie.
Als het een waterkoeler was geweest wel, maar voor een zuiver rijwindgekoeld motorblok is dit nog heel netjes hoor. Die mogen net wat heter worden.Dat betekend koorts...
Ik vond mijn dl1000 met forkbrace inderdaad een stuk strakker sturen en veel stabieler op hogere snelheden. Ben benieuwd of jij dat ook zo ervaart.
Toen ik er later mee naar hyperpro ging is ie er weer af gegaan want het blijft wel een lapmiddel voor de slappe veren in zo'n ding.