Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Part 5!!!

Vandaag nieuwe valbeugels op de TDM, Recent een middenbok, navigatie en handkappen. Hoge ruit en 3 delig kofferset was aanwezig bij aanschaf. Vandaag ook verstralers besteld.
Ben blij met de uitstraling.
 

Bijlagen

  • IMG_20200610_215036 klein.jpg
    IMG_20200610_215036 klein.jpg
    530,4 KB · Weergaven: 9
Laatst bewerkt:
Vandaag nieuwe valbeugels op de TDM.

Ik heb ook een N100 5 Plus, hoe heb je het vizier los gehaald? Ik heb bij mijn helm gekeken, maar zie niet hoe? Ook online niets gevonden.
Ben benieuwd.
IMG_20200611_063609.jpg


Vizier helemaal omhoog doen. En dan dit ding naar beneden drukken. Dan kun je 'm eruit wippen.
 
Middenbok eronder geschroefd, wat nog best een kutklus bleek in de parkeergarage zonder heftafel. Maar daarna zonder gedoe de ketting kunnen smeren, dus ik ben allang blij. :Y Tevens een forkbrace gemonteerd, wat volgens het V-Stromforum ongeveer de beste upgrade zou moeten zijn voor de wegligging zonder progressieve vering of nieuwe banden te monteren. We gaan het meemaken morgen, route van een kleine 400km staat al klaar!
 
Ik vond mijn dl1000 met forkbrace inderdaad een stuk strakker sturen en veel stabieler op hogere snelheden. Ben benieuwd of jij dat ook zo ervaart.
Toen ik er later mee naar hyperpro ging is ie er weer af gegaan want het blijft wel een lapmiddel voor de slappe veren in zo'n ding.
 
Hyperpro gaat er uiteindelijk wel in inderdaad, maar ik wacht nog eventjes tot de voorvorkkeringen moeten worden worden vervangen. Als ik nu voor een paar tientjes de boel al aardig kan verbeteren ben ik allang blij!
 
Kleine tip: ervan uitgaande dat je tegen die tijd ook achter laat doen, spaar dan even door en koop een hele nieuwe schokbreker. Ik had er achteraf spijt van dat ik alleen de veer heb laten vervangen achter. Bleef een beetje zompig.
 
De motorverplaatser van nieuwe zwenkwielen voorzien, was door z’n hoeven gezakt dankzij de zwaarlijvigheid van de nonmetrische motorfiets


Kreeg van you tu Be direct een waarschuwing vanwege de muziek en dat ze er een vuilnisbak met advertenties overheen gingen storten. Dus muziek verwijderd. Fuck commercialisering
 
Laatst bewerkt:
Brembo remblokjes gemonteerd op de VFR, wat een verschil met die Louis huismerk Saito blokken *D
Natuurlijk zijn het geen echte brembo's (geloof ik toch) maar ze remmen wel super :)

Heb nog nooit zoveel remstof gezien in mijn leven, maar nu zien de remklauwen weer als nieuw uit *D
 
Zojuist terug van de eerste grote testrit met de nieuwe Garmin 590 navi. Vanavond lekker een rondje van ca 250km gereden. Ik ben er erg tevreden over.
De oude Garmin 550 was lang erg goed (en oer- en oer betrouwbaar), maar ik wilde graag een wat groter scherm, vandaar.

Nu nog bedenken of ik de oude Garmin 550 houdt, of te koop ga zetten.
 
Oliewissel gedaan bij m'n vriendin d'r SV650👍🏻
 
Ik vond mijn dl1000 met forkbrace inderdaad een stuk strakker sturen en veel stabieler op hogere snelheden. Ben benieuwd of jij dat ook zo ervaart.
Toen ik er later mee naar hyperpro ging is ie er weer af gegaan want het blijft wel een lapmiddel voor de slappe veren in zo'n ding.

Kleine 400km achter de rug, en ik moet zeggen dat ik voor 5 tientjes erg tevreden ben. :Y Wat je al zegt; stabieler op de snelweg, minder geneigd om spoorvorming/wegreparatie te volgen, en hij gaat net iets strakker de bocht om. Al is dat laatste wat relatief in mijn geval, ik ben nog steeds bezig mijn cruiserbochttechniek eruit te filteren. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan