Moest ff bijtanken na een kleine sneeuwbal gevecht met de kleindochter….dus beiden nu ff een boterham/crackers….Effe losgekoppeld dus.
Straks wel weer aankoppelen
Anders loop je leeg
Ik heb nog oude gebakkiesNou, ik kom weleens bij dealers in de showroom en die hebben niet voor niets overal aansluitingen in de vloeren voor laders die continu aan de accu’s hangen. Je valt net niet over de snoeren…..
Kortom, met al dat electronica aanboord moeten ze opgeladen blijven. Nieuwe accu plaatsen kost al bijna 500 euro omdat ze naast de accu ook de boel in moeten leren incl. Diagnost app. kosten op de rekening.
Alleen maar oudjes hier, 38, 32, en 8 jaar maar belangrijkste is dat een leeggelopen accu moeilijk of helemaal niet meer opgang komt. En dat wil ik voor zijn. En natuurlijk gaan mijn accu’s ooit een keer stuk maar dat is meer agv leeftijd.Ik heb nog oude gebakkies
Moest ff bijtanken na een kleine sneeuwbal gevecht met de kleindochter….dus beiden nu ff een boterham/crackers….
Misschien mijn pacemaker aan de lader…..En jij straks weer,aan de optimate
Niet vergeten ,he
Ook dat begint op een gegeven momente te spelen
Kwartje valt vroeg.....dit jaarMisschien mijn pacemaker aan de lader…..
Van Kok….Kwartje valt vroeg.....dit jaar
Daarom tank ik in Dld, zie ik ‘iets’ van terug……Die zien we nooit meer
terug....
Is al effe deaud.Die zien we nooit meer
terug....
Is dat waar?!Nou, ik kom weleens bij dealers in de showroom en die hebben niet voor niets overal aansluitingen in de vloeren voor laders die continu aan de accu’s hangen. Je valt net niet over de snoeren…..
Kortom, met al dat electronica aanboord moeten ze opgeladen blijven. Nieuwe accu plaatsen kost al bijna 500 euro omdat ze naast de accu ook de boel in moeten leren incl. Diagnost app. kosten op de rekening.
Ik herken al die (Ctek laadkabels met LED) kabels bij de dealer, maar niet het totaal resetten van die motorfietsen.Is dat waar?!
Zodra de accu leeg of eruit is geweest doet de motor het na laden of herplaatsen van accu niet meer goed. Wat waardeloos dan. Bij mij staat alleen de dagteller op 0. De rest is ongewijzigd en start, loopt, rijdt als ervoor.
De R1100S staat bij mij synoniem aan het wegstoppen van een accu.Ik heb het niet over een merk. Accu’s zitten soms dramatisch weggestopt of lastig te wisselen.
Ik doelde meer op de duurdere segment auto’s, inleren accu…bij een motor heb ik nog niet (zelf) meegemaakt…..Is dat waar?!
Zodra de accu leeg of eruit is geweest doet de motor het na laden of herplaatsen van accu niet meer goed. Wat waardeloos dan. Bij mij staat alleen de dagteller op 0. De rest is ongewijzigd en start, loopt, rijdt als ervoor.
2 torxen van de zadel losdraaien en de accu is dan te verwijderen….De R1100S staat bij mij synoniem aan het wegstoppen van een accu.
En @swetty heeft pas een S1000R gekocht.
Dus vandaar ik aan BMW denk.
Japans meestal onder de buddy of bij mijn TL1000R indertijd achter een klepje in de onderkuip.
Maar goed bereikbaar.
Nu wel ja... Bij de S1000R/RR.2 torxen van de zadel losdraaien en de accu is dan te verwijderen….
Ja die S1000R bedoel ik. De enige mooie BMW motorfiets.2 torxen van de zadel losdraaien en de accu is dan te verwijderen….
Omdat er zo veel suffen zijn die niet weten hoe ze met accu's om moeten gaan.Zolang het winter is zal de accu nog wel een topic blijven. En volgend jaar gewoon wéér
Zolang je blijft rijden ook geen zorgen over accu'sOmdat er zo veel suffen zijn die niet weten hoe ze met accu's om moeten gaan.
Motor rijden : ja,hoe zaken werken : nee
Zekers,ik hoef enkele accu's dan ook niet te laden.Zolang je blijft rijden ook geen zorgen over accu's
Nooit gedoe mee, ik denk omdat ik 5 dagen per week (op zijn minst rij)., accu's gaan makkelijk een jaar of 10 mee (of langer, want in beide motoren nog nooit een accu gewisseld). De nieuwe accu die ik mee kreeg bij aanschaf 3 jaar geleden, want accu die er in zat was wat slecht, staat nog droog in de schuur.