Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
opstappen is geen probleem ... afstappen ook niet ... alleen het bijelkaar puzzele n van de kuipdelen is zo verdomd lastiglekkere opstapmotor een R1
En dan rijdtie jou aan en ben JIJ fucked omdattie niet verzekerd isgewoon niet te gek doen, zo snel wordt je niet aangehouden
Maarre, welkom op MF!!
Dat ik weer een mooie avatar heb, ipv zo'n lelijk hok erop?
alleen als je echt grote brokken maakt. Mocht je een blikschadegevalletje hebben, wat is dan de kans dat ze 25kW-controle uitvoeren?1- Je rijdt dus onverzekerd rond
Waar slaat dat dan op? Zou best kunnen hoor, maar leg 's uit. Als je 120 mag en je rijdt 150, direct je rbw kwijt?2- Als je gepakt wordt met 150 mag je rbw gelijk achterlaten
Een motoragent ja. Denk maar niet dat jan en alleman zoveel van 25kW en motoren weet dan motorrijders.3- Een R1 op 25 kw zullen ze zowiezo niet geloven denk ik
Als je controle krijgt na een boete, betaal je iets van 300 euro, een goed te nemen risico.
Als je Pisang aanrijdt, krijgt hij wel uitbetaald van de verzekering maar verhaalt de verzekering dit bedrag op jou.
Wat is nou de kans dat je iemand invalide rijdt? Het zou een groot gevolg zijn, maar het is een te nemen risico (in ieders eigen beleving natuurlijk)
. Ik heb in ieder geval nog nooit iemand gehoord die op de motor iemand flink lichamelijk beperkt heeft gemaakt.
En inderdaad, als je niet te gek doet wordt je ook niet zomaar aangehouden.
Ieder z'n eigen risico-calculering (nieuw woord?) dus.
Succes.
Een risico nemen met iemand anders z'n leven? Leg dat 's uit. Of jij 'm nou invalide rijdt met je vol vermogen op een R1, of ik met m'n 25kW op m'n R1....? Volgens mij maakt het geen verschil.meen je dit nou ofniet....
Je neemt een risico met iemand anders leven hoor...
en een ongeluk kan altijd gebeuren maar die regel is wel ingesteld omdat jongelui zich en anderen teveel te barste rijden omdat ze hun wilde haren nog niet kwijt zijn.
en dit niks ten nadele van TS, hij wil iig weten hoe het zit, maar wat je hierboven zei vind ik echt belachelijk.
mij werd verteld (toen ik ergens een R6 zag staan) dat een R6 NIET op 25KW kan, maar een R1 juist wel die man zei dus dat k dan beter maar gelijk een R1 kon kopen1- Je rijdt dus onverzekerd rond
2- Als je gepakt wordt met 150 mag je rbw gelijk achterlaten
3- Een R1 op 25 kw zullen ze zowiezo niet geloven denk ik
maw, kansloos topic
Een risico nemen met iemand anders z'n leven? Leg dat 's uit. Of jij 'm nou invalide rijdt met je vol vermogen op een R1, of ik met m'n 25kW op m'n R1....? Volgens mij maakt het geen verschil.
Nou ja, hij blijft lelijk geel hè
en idd.. als je het risico wilt nemen om iemand invalide te rijden.. sorry hoor dan ben je gewoon sickminded