waar 2k lak halen/bestellen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter ian
  • Startdatum Startdatum
Laatst bewerkt:
deze koste mij €60,00
maar verneveld een stuk beter als zo'n gamma ding (mijn oude)

\[edit] was duurkoop :( hieronderd een link\[edit]
http://www.nonpaints.com/index.html?lang=nl&target=d216.html

Hey dat is grappig dat je dat nu vind, dat is namelijk die spuit die ik heb! Kostte idd 35 euro, en is hier in de buurt bij een winkel te koop.

Fijne spuit, krijg er altijd een mooi resultaat mee waar ik tevreden mee ben, dus ik vind het goed :)

Dat kleine spuitje wat onder de grote staat, is ook best interessant, ik heb een normale verfspuit liggen, zo'n kleine decoratie verfspuit voor de wat kleinere oppervlakten en een redelijk goede airbrush, die is altijd makkelijk om b.v. een kleine beschadiging nagenoeg onzichtbaar weg te werken.

Deze spuit gebruik ik sata 2000 digital,voor de juiste druk
full

Deze spuit gebruik ik sata 2000 digital,voor de juiste druk[afbeelding]
dat zijn ze :} :}
maarja beetje te voor de hobby
heb trouwens al een paar delen strak gemaakt (naar mijn beste kunnen)
tank, 1 zijdeel, 1 helft van de kont.
en de rest volgt snel *O*
hier een piccie van de tank
full

Hey dat is grappig dat je dat nu vind, dat is namelijk die spuit die ik heb! Kostte idd 35 euro, en is hier in de buurt bij een winkel te koop.

Fijne spuit, krijg er altijd een mooi resultaat mee waar ik tevreden mee ben, dus ik vind het goed :)

is vergeleken met mijn oude ook wel erg super die spuit :Y

ga ik veel plezier aan beleven *O*

Laatst bewerkt:
Tja, ik kan er ook niks aan doen dat TS niet ff kijkt. Die gasten verkopen toch écht lak......

Tja, ik kan er ook niks aan doen dat TS niet ff kijkt. Die gasten verkopen toch écht lak......
ik bedoelde het niet rot :N
maar ik kon via google alleen onderdelen vinden
dus als je een link hebt
zou dat fijn zijn ;)

Ik heb 'm binnen!!!

Nu nog ergens een adresje voor lak zien te krijgen!!! ;)

Beetje rondom Drenthe/overijssel...
Wie helpt???
probeer in hoogeveen ,daar zat sigma altijd met 2k lak enzo , maar een schade herstel bedrijf ken je ook wel bussen 2k lak kopen zijn ongeveer 15 euro per bus

@JanB bedankt

@davexr ziet er goed uit :Y
alleen de kwaliteit van de foto niet echt :N

hier een piccie van mijn kant
full

Laatst bewerkt:
Hoe zit het eigenlijk met de lak voor de tank? Ik kan me zo voorstellen dat de lak bestand moet zijn tegen bezine, of is elke lak dat??? :?

Hoe zit het eigenlijk met de lak voor de tank? Ik kan me zo voorstellen dat de lak bestand moet zijn tegen bezine, of is elke lak dat??? :?

ik weet niet of iedere lak er tegen kan maar bij de verfleverancier vertelden ze mij
dat deze(die ik dus heb) nadat die volledig uitgehard is er gewoon tegen kan

Laat de lak tussen elke nieuwe spuitgang ten minste 3 dagen drogen. Hetzelfde geldt uiteraard na de laatste laag. Lak is de eerste dagen nu eenmaal erg kwetsbaar.

tank1.jpg

tank2.jpg

Zo, betere foto's heb ik op dit moment gewoon niet

Ziet er strak uit hoor Dave!!! *O*

Menig zelfspuiter zal jaloers op je zijn! })

:P thnx :)

Ik maak vanavond nog wel ff wat pics van de velgen en de rest wat ik gisteren en eergisteren gespoten heb.
Velgjes zijn echt heel mooi gelukt vind ik.

Is voor een MotoGuzzi California 1000 ofzoiets, ik spuit dit dus voor iemand anders.
Vanavond de rest van de pics :P

Terug
Bovenaan Onderaan