VTR Firestorm 2001, 60d km, € 2.600,-

jelle30

Die hard MF'er
4 mei 2009
388
75
Ik wil mijn Honda VTR 1000 Firestorm te koop aanbieden.

Dit is het nieuwe model met 19 L tank.

Ketting tandwielen: Bijna nieuw
Voorband: Aan vervanging toe (Pilot Road)
Achterband: Goed (Pilot Road 2)

De motor is goed onderhouden en motorisch in goede staat. Het kuipwerk is goed. Alleen heb ik er de winter mee doorgereden en dat is te zien aan het aluminium werk. Dat is de reden dat de motor goedkoper is.

De prijs zoals deze staat is met originele uitlaten en originele buddy. Als je de BOS en Corbin erbij wilt dan wordt de prijs hoger en anders wil ik deze apart verkopen (pas als de VTR weg is)

De reden dat ik de motor weg wil doen is omdat ik een motor wil waar mijn vriendin beter achterop zit.

Mocht je meer informatie willen of meer foto's krijgen dan hoor ik dat graag.

Groet Jelle
full
 
Laatst bewerkt:
Ging iets mis met verkleinen van de foto. Ben nu aan het uitvogelen hoe ik de goede foto plaats.

Hier (als het goed is) een beter foto.

Groet Jelle
full
 
voor wie is de motor?????? Jouw of je vriendin???? Maakt mij niet uit hoe mijn vriendin achterop zit als ik maar lekker zit
 
@Cardan: Ik heb gereageerd via PB

@ Majasty: Een GSXR 1000 gaat niet veel beter worden; toch bedankt voor de reactie.

@ Erick: Ik wil een sport tour terugkopen. Dit is snel genoeg; maar laat meer ruimte voor mijn vriendin. Ik wil graag met haar de Alpen in, naar Italie ed. Dan wordt comfort toch net iets belangrijker. Mocht je geinteresseerd zijn in een fiets waarop je vriendin minder lekker zit; ik heb er een te koop :-)
 
Laatst bewerkt:
Sport-tour?

Dan heb ik de perfecte motor voor jou! Je vriendin kan perfect achterop, vraag maar aan mijn vriendin *D

GSXR 1100W

Inruil mogelijk met bijbetaling van mij kant? Ik wil de motor wel met originele uitlaten overnemen.
 
Hallo Johnnn,
Dank voor het aanbod, alleen sla ik deze af. Wil graag een 2 cilinder, heb er al een op het oog.

FazerP, ik heb de foto's naar je hotmail verzonden. Laat mij weten of je geinteresseerd bent (gebruik geen retour afzender, want ik mail vanaf mijn werk en ben daar een paar dagen niet), je kunt het beste kaptein.jelle@12move.nl gebruiken.
 
Hallo Johnnn,
Dank voor het aanbod, alleen sla ik deze af. Wil graag een 2 cilinder, heb er al een op

Waar denk jij aan bij een 2-cilinder sport tour waar iemand goed achterop kan zitten dan ?

Ik kan alleen een Ducati ST-2 (of 3 of 4) bedenken. Maar als er meer zijn hoor ik graag.

(bij mij een 2 cilinder hoog op het verlanglijstje, bij mijn vriendin een prettige zit achterop).
 
Laatst bewerkt:
Waar denk jij aan bij een 2-cilinder sport tour waar iemand goed achterop kan zitten dan ?

Ik kan alleen een Ducati ST-2 (of 3 of 4) bedenken. Maar als er meer zijn hoor ik graag.

(bij mij een 2 cilinder hoog op het verlanglijstje, bij mijn vriendin een prettige zit achterop).
Wat dacht je van de TDM?
 
Hallo Maarten P, ik ben op zoek naar een aprilia Futura. Niet het meest populaire model, maar wel een goede motorfiets. Je moet alleen van de styling houden.

Er staat op internet een hele mooie vergelijking tussen een Futura, VFR en ST2.

De futura zal alleen een stuk minder sportief zijn dan de Firestorm, hiervoor heb ik een VFR 800 FI gereden, maar in de bergen is het koppel van de Firestorm toch wel erg lekker, ben je snel de bocht door :-).

Succes met je zoektocht.
 
Hallo Maarten P, ik ben op zoek naar een aprilia Futura. Niet het meest populaire model, maar wel een goede motorfiets. Je moet alleen van de styling houden.

Er staat op internet een hele mooie vergelijking tussen een Futura, VFR en ST2.

De futura zal alleen een stuk minder sportief zijn dan de Firestorm, hiervoor heb ik een VFR 800 FI gereden, maar in de bergen is het koppel van de Firestorm toch wel erg lekker, ben je snel de bocht door :-).

Succes met je zoektocht.

Futura is niet echt mijn smaak... tevens zijn ze nog een stukje duurder dan de gemiddelde firestorm..


Toch bedankt voor de tip!

Bij mij blijven de 2 grootste kanshebbers de VFR & de VTR... maar ik heb nog even om er over te slapen..

Zal je topic niet verder vervuilen! succes met de verkoop!
 
In De Rijp, tussen Purmerend en Alkmaar. Als je mij even mailt op kaptein.jelle@12move.nl
mail ik je even het preciese adres.

Mocht je oprecht geinteresseerd zijn kunnen we in het midden ergens afspreken?
 
Laatst bewerkt:
Goedeavond,

Ik reageer even een paar dagen niet. Ben een weekeindje weg. Maandag reageer ik weer op berichten.

Groet Jelle
 
Hallo Jelle is dat zadel eventueel ook los te koop?? Past dan eigenlijk de seatcover er nog overheen?? Veel plezier op je weekendje weg.

Ferry
 
Hallo Ferry,

Als de motor niet voor een goede prijs verkocht wordt, dan blijft ik er zelf nog een jaartje op rijden. En dan wil ik de buddy houden. Als iemand een goed bod doet en de buddy blijft over, dan verkoop ik deze natuurlijk.

De Seat cover past gewoon.

Zou je mij je e-mail adres even willen opgeven, dan neem ik contact met je op.

Groet Jelle
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan