VRO Locaties

gillescoolen

Rookie
6 mrt 2022
2
2
Eindhoven
Weet iemand of er voor de VRO's ook iets is wat niet in Lelystad is? Voor mij is dat 120 km snelweg, dus als er iets dichter bij is, zou dat top zijn? Ik woon zelf rondom Eindhoven, dus iemand die soortgelijke trainingen geeft in Noord Brabant / Limburg zou top zijn.

Iemand ideeën?
 
KNMV geeft ook andere 'opleidingen', zoals Beter door de Bocht. Die zijn op verschillende locaties. En als je zoekt op vervolgcursus motor kom je van alles tegen, vast ook iets bij jou in de buurt.

Als je het specifiek doet voor korting op je verzekering is het wel handig om van te voren te checken of de opleiding voldoet.
 
Goede opgeleide rijschool instructeur kan het ook….. :?

Huur je in en klaar…..:]

Ik vond mijn VRO zeker niet zalig makend, en de RMT was juist veel beter.
 
Laatst bewerkt:
Heb je al eens bij motorcircuittraining.nl gekeken?
Die rijden o.a. ook op De Landsard, dat is vlakbij Eindhoven.

Ah top, dat is in de buurt in inderdaad, thanks!

Hoe goed is je Duits?
Ik kan je van harte de ADAC aanbevelen.
Ik heb al 11 trainingen gevolgd in Grevenbroich.

Helaas, mijn Duits is tragisch slecht. Ik zal hem op het lijstje zetten in ieder geval, thanks!
KNMV geeft ook andere 'opleidingen', zoals Beter door de Bocht. Die zijn op verschillende locaties. En als je zoekt op vervolgcursus motor kom je van alles tegen, vast ook iets bij jou in de buurt.

Als je het specifiek doet voor korting op je verzekering is het wel handig om van te voren te checken of de opleiding voldoet.

Die in Arnhem is nog best te doen qua afstand, thanks!

Goede opgeleide rijschool instructeur kan het ook….. :?

Huur je in en klaar…..:]

Ik vond mijn VRO zeker niet zalig makend, en de RMT was juist veel beter.

Dat is ook zeker geen slecht idee, tijd om even rond te bellen. Thanks voor je suggestie!
 
Terug
Bovenaan Onderaan