Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Misschien een domme vraag, maar moet je ook de binnenkant van de nieuwe keerring invetten ? Of is alleen de buitenkant voldoende ?
En, wat voor vet gebruiken jullie ?
Thx,
Bernez
is het normaal dat de keering er met kracht uit word getrokken na verhitting
en dat de nieuwe er practisch invalt zonder te verwarmen?
Ja, tenminste iets minder makkelijk dan invallen maar wel vrij makkelijk.
Misschien is de vraag eerder beantwoord of een tip in de richting:Mijn WP USD begint hier ook serieus te lekken .
Poten hebben zichtbare en +/- licht voelbare krassen .
Hoe zit dat polijsten in elkaar .... draaibank icm schuurpapier??? of is het iets anders ??
Super How-To
Ga ik zeker gebruiken bij de ZXR400..
Iemand nog tips voor dit type motor?? Dingen waar ik extra op moet letten/voor uit moet kijken?
Ja de binnenpoten willen wel eens moeilijk uit de buitenpoten willen.
En als je dan toch bezig bent modificeer dan meteen de cartridge en let goed op welke olie en wat voor soort olie en de luchtkamer.
Ook al eens bij de How-To's gekeken, daar staan verschillende verhalen:hoi oma.
ga over twee weken mijn voorvorken even een beurt geven (al dan niet met nieuwe veren).
om de voorvorkpoten vrij te krijgen en het werk uit te voeren volstaat een voorbok?
ik had zelf gedacht aan de volgende materialen:
-2x 500 ml voorvorkolie van japparts
-2x voorvorkkering
-2x stofring
-maatbeker
zijn er nog meer dingetjes die ik beter meteen kan vervangen en mis ik nog iets?
edit, als ik hem toch uit elkaar heb liggen hoe kan ik het beste de boel reinigen en waarmee?