Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
nee dat dacht ik ook niet.. maar ik dacht wel ff HUH?!?!? uhoh!En dat de wolken die van je motor komen niet betekend dat ie affikt
nah, lag aan de regen, op deze banden blijft het glijden en dat gebrek aan vertrouwen was wel te merken aan m'n humeurBen ook al weer lekker bij de centrale verwarming na een hele warme douche
@ Beau : Je was wel een héél stuk serieuzer met je pa d'rbij
Niets gebeurd. Bij de eerste kruising moest ik een bus voor laten gaan en ik haalde de groep gewoon niet meer in. Hoe hard ik ook reed en hoe hard ik ook probeerde en wilde. Bij de 3e glimmende bocht verloor ik de moed. Ligt geheel aan mijzelf, weet alleen de oorzaak nog niet.
De groep was voor mij gewoon erg groot, de rijstijl van enkelen toch iets te vlot schijnbaar voor mij. Ik kende er niemand en ben bang dat dat ook heeft meegespeeld. Ik moet nog veel leren.
Ligt dus geheel niet aan anderen.
Niets gebeurd. Bij de eerste kruising moest ik een bus voor laten gaan en ik haalde de groep gewoon niet meer in. Hoe hard ik ook reed en hoe hard ik ook probeerde en wilde. Bij de 3e glimmende bocht verloor ik de moed. Ligt geheel aan mijzelf, weet alleen de oorzaak nog niet.
De groep was voor mij gewoon erg groot, de rijstijl van enkelen toch iets te vlot schijnbaar voor mij. Ik kende er niemand en ben bang dat dat ook heeft meegespeeld. Ik moet nog veel leren.
Ligt dus geheel niet aan anderen.
Wij zijn maar terug gegaan vanuit Bloemendaal aan zee. Het werd ons toch te nat, eenmaal thuis meteen opwarmen en de kleding drogen. Mooi eerste deel van de rit gereden.
[afbeelding]
Je bent in ieder geval mijn HELD van de dagAllemaal bedankt, was weer behoorlijk gezellig!
Volgende keer nemen we een motor mee met een betere accu, al ben ik nu wel aanduwheld #1 natuurlijk.
Erwin, bedankt voor het lenen van jegrasmaaiertractorCrossbrommert!
Willem; ik vraag me af of je mee reed?
.
Wat denk je Jeroen met dit weer
Kennelijk kon niet iedereen het follow up systeem volgen Om welke reden dan ook.
Het vrouwke Leintje98 zit nu in zak en as en wil zelfs haar motor verkopen
Follow Up - De uitleg
We rijden de route volgens het Follow-Up Systeem. Hieronder een beschrijving.
1. Een groep heeft een vaste voorrijder én een vaste achterrijder, te herkennen aan de oranje hesjes.
2. De voorrijder geeft de wegwijzerplekken aan door ernaar te wijzen. Dit doet hij bij kruisingen, splitsingen en andere verkeerssituaties waar de rijrichting onduidelijk is. Het staan op deze plaatsen is op eigen risico, zorg dat je veilig staat en geen hinder veroorzaakt bij het overige verkeer.
3. Als je achter de voorrijder rijdt, houd dan voldoende afstand, zodat je tijdig en veilig op de aangewezen wegwijzerplek kan gaan staan. Om zo de rijrichting aan te geven voor de rest van de groep.
4. Wegwijzers dienen hun knipperlicht te gebruiken om de juiste rijrichting aan te geven voor de rest van de groep. Indien nodig maak je extra (hand)gebaren om de rijrichting te verduidelijken.
5. De wegwijzer blijft wachten, totdat de achterrijder aansluiting heeft en voegt dan vóór de achterrijder weer in bij de groep. Ook als je lang moet wachten blijf je staan, de mensen die er nog aankomen zijn afhankelijk van jou!
6. Achterrijder is de laatste sluitpost.
7. Het is uitgesloten dat iemand zonder hulp achtergelaten wordt. Als iemand om noodzakelijke reden(en) (tijdelijk) moet stoppen, dan blijft de achterrijder bij deze persoon totdat er een oplossing is. Het kan dan lang duren, voordat de achterrijder weer aansluiting heeft. Blijf te allen tijde wachten op de achterrijder of bel iemand van de organisatie als je het niet meer vertrouwd.
dit was toch serieus een gevalletje probleem tussen de oren hoor. Er is echt op z'n zondags gereden. Er zijn vaker grote gaten gevallen maar kwam nooit door de snelheid. Als je de rit al onzeker begint is dat lastig af te schudden. Heb zelf ook slecht gereden omdat ik onzeker ben en de motor niet vertrouw. Maar heb geen enkel moment het gevoel gehad dat ik sneller moest dan mijn kunnen.Wat denk je Jeroen met dit weer
Kennelijk kon niet iedereen het follow up systeem volgen Om welke reden dan ook.
Het vrouwke Leintje98 zit nu in zak en as en wil zelfs haar motor verkopen
Als je er niet bij was heeft het ook niet zoveel zin om er over mee te kleppen....
Je doet je alias naam zo wel een grote eer aan zo van plof kop dicht Geen zorgen over het meerijden als het meepraten al niet eens toegestaan is.