Voor en achtertandwielen!

Voor Honda CBR 600 F2 uit 1991..

OEM Gear Ratio - 15T Front Sprocket / 43T Rear Sprocket OEM Chain - 530 Pitch / 108 Links
http://sprocketcenter.com/index.php...onda/cbr-600f2-f3-1991-1996/oe-sprockets.html

En wellicht met een ander tandje, -1 voor ofzo..
Heb er geen verstand van, ben het aan het opzoeken met meerdere websites, ben wel benieuwd wat de benefits zijn..
Nee heb ik niet meer is begin dit topic al vergeven.......hier kun je ook makkelijk op model zoeken ;)

JT Sprockets: Catalogue
 
Weer een beetje opgeknapt van de gruis?

Heb je nog voortandwielen voor een GSX750ES?
Redelijk maar heb nog dikke stenen in de nek van de galblaas en besloten is gisteren dat ze alles weg gaan halen zsm, galblaas zat ook niet goed en was aardig ontstoken, binnenkort helemaal over met die rotsteken en zeurende pijn hoop ik :)

Suzuki GSX750 EE,ESD,ESE,EFE zijn allemaal hetzelfde qwa voortandwiel de JTF513..........die heb ik helaas niet, zoek er zelf nog 1 voor mijn gixxer 8-)
 
heb je soms een achtertandwiel met 50tanden voor yamaha r6 van 99-02??
grts
 
Laatst bewerkt:
Je hebt het dan over de Kawasaki ZX10 (ZX1000 B1-B3) 1988-1990?

Daar heb ik nog 1 voortandwiel [17 tands] en 2 achtertandwielen [45 tands] van liggen, originele vertanding dus ;)
Die bedoel ik inderdaad :) Volgens mij de goede inderdaad, zal voor zekerheid nog even in wph kijken vanavond :)

Wat moeten die kosten?Staat natuurlijk gewoon in de OP :')
 
Laatst bewerkt:
Ik heb in ieder geval deze liggen ;)

JT Sprockets: Catalogue

Ze passen in een A4 bubbeltjes envelop met wat knutselwerk dus verzenden is dan 3,85 euro mocht je ze willen ;) Je pm functie staat uit trouwens :)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben nog op zoek naar een jtf339 voortandwiel met 16 tanden en 530 ketting. Heb je die liggen? Volgens de catalogus zit deze oa op de VFR800.
 
Ik ben nog op zoek naar een jtf339 voortandwiel met 16 tanden en 530 ketting. Heb je die liggen? Volgens de catalogus zit deze oa op de VFR800.
Daar heb ik er nog 3 van liggen, en met 17 tanden ook nog 2 is inderdaad voor o.a. de VFR800 en 530 ketting klopt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan