Virago verbouwers hier?

Dacht ik ook te doen, tweedehands leren jassie. Koste bij de kringloop nog 35 Euro. Haal je bij de zijlmakerij een stuk van 1m x 1m voor dezelfde prijs en dan nieuw. :}

Had nog niet gereageerd maar wil even kwijt dat ik het super vind wat je allemaal doet :} En dat ik dit topic natuurlijk volg ookal reageer ik niet.

Leuk Gais!

Dit jasje was 17,50 en heeft echt gaaf leer. Zwart maar een beetje bewerkt, lijkt wel een beetje vol ienie mienie scheurtjes te zitten. Hierdoor lijkt het een beetje matzwart-grijzig. Past er precies bij. Nou maar hopen dat mijn meissie het er netjes overheen krijgt. Zal wel :)

Zadeltje voor het overtrekken met leer.
full

Kapjes geplakt en gespoten.
full

Tank ook. Alles in de primer, zwarte Motip 650 graden, stickeren, blanke lak. Ook 650 graden Motip)Vooral de lak behoorlijk wat lagen voor een mooi ffct.
(Ben benieuwd of ik nog welkom ben bij Rataplan.....Het glimt wel :) )
full

En de forward control. Gelukkig kan ik dinsdag weer in de garage terecht...
full

Zadeltje zo goed als klaar. Alleen de knopen nog ff schuren.

full

Voorzichtig weer wat passen...
full

Om de vlammen hoger en lager te kunnen zetten :)
full

Wordt wel weer wat. Toch??
full

Zadelplaatje lassen en slijpen. Dat met die vlammen er aan wil helaas maar niet lukken. Plus dat ik het wel mooi vind om zoveel mogelijk achterspatbord te laten zien...
full

Hallo Virago Gang , Hoe krijg je een foto van je eigen chop op de site , Ik wil wel even mee showen , Ik heb een eigenbouw Hardtail 920 virago zweedse stijl met lange vork en 195 auto band , en is op het spuitwerk en netjes aansluiten van de bedrading na klaar , maar de eerste 5 kilometer heb ik al gereden , Groet.

Tik in je bericht het woord imgatt. Zet het alleen tussen deze [ ] haakjes.

Dan krijg je vanzelf een veldje waarin je een foto van je harde schijf kunt selecteren. Gebruik GEEN previeuw.

S6. Pepe

Wordt alweer een heel motortje zo :)
full

Voorvork doorgestoken voor gedrongen look!
full

Hallo Peter,

Ik heb met belangtelling naar jouw verbouwing gekeken en dat ziet er goed uit ik heb meteen een vraagje, hoe heb jij je motorblok zo mooi zwart gekregen.

wil zelf ook van dat glimende naar zwart en dat het ook nog vast blijft zitten
Ik ben benieuwd.

Ontvetten met een of ander spuitflesje (voor weinig bij de ALDI of zo)Doekie er over, warm laten draaien, en spuiten maar. Motip (speciaal tot 650 graden) mat zwart. Weer ff laten lopen en klaar!

Wel afplakken wat je niet mee wilt spuiten natuurlijk.

Tip van de dag: afplakken niet met krant maar met aluminium folie. (van dat keukenspul) Dat kun je tot in de moeilijkste plekkies frommelen zonder altijd vast te hoeven plakken....

Succes en plaats een foto he!!

Nieuwe foto's, zullen wel zo'n beetje de laatste zijn....

Maar de voorvork is klaar. Stofhoezen er op en bussen tussen de balhoofdplaten.

En het stuur natuurlijk! Zal wel ff wennen worden :) Een kant is al ingepakt met speciaal spul.
full

Terug
Bovenaan Onderaan