Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Virago verbouwers hier?

Ik heb zelf die foto gemaakt, dus ja, beetje wel

(Jan doet het laswerk voor me...)

Peter, jouw motor staat in zijn vorige leven op mijn site volgens mij. Als het goed is kan mn site dit weekend in de lucht. Althans dat zegt versatel. (Nog steeds geen internet.)

Heeft iemand nog een idee om aan een goedkoop stukje leer te komen voor de overtrek van het zadel.

Greetz,
Gerco

Heeft iemand nog een idee om aan een goedkoop stukje leer te komen voor de overtrek van het zadel.

'kheb geen leer of nappa, maar wel een tip om er aan te komen. Ga langs een kringloopwinkel. Vaak krijgen ze daar bankstellen binnen met beschadigingen die niet meer verkoopbaar zijn, en welke dus afgevoerd worden naar de vuilstort. Meestal mag je daar gratis (of voor heeeeeel weinig) de huid wel van afstropen hoor. 'kben al meerdere malen op die manier voor niks aan nieuwe zadel-, zijspanzitjes-, en zijspanovertrek- bekleding gekomen!

groeten

@ Gerko. Dat klopt ja

Afdekplaat voor onder de buddy versieren

Gaat heel stiekum weer op een motor lijken. Vind die afgeslepen pijpen wel stoer...

Stap 1 Blanke metaal met zelf ontworpen en geknipte deco.

Stap 3 In de matzwarte Motip 650.

Stap 4 Matte blanke lak. (Moet nog een paar keer)

heej Peter, had in choppers al een deel van je verbouwingen gezien, hier ga je veel verder!

je bent goed bezig zie ik wel!

staat er netjes bij pepe ,netjes hoor dat spatbord !!leuk idee zo met die stickers (je bent nu eenmaal de stickerman Hehehehehe),ziet er goed uit die paintjob
cu you soon bro

Deze was ik nog ff vergeten...

En voor natuurlijk in stijl...

Ha die peter

Met welke pijp diam. heb jij de voorste standaard bocht verlengd?? en is dit gelast?

mooi werk peter, volg je topic hier zeker

Mijn voorste bocht is niet verlengd maar is een dragpipe van Highway Hawk.
Daar heb ik een klein stukkie van afgezaagd. Daar zitten dan weer die rvs pijpen op.

Nooit aan gedacht! maar wat voor diam.pijp heb jij gebruikt en is dit dubbel wandig of enkel. Ik probeer zelf wat te maken maar geen idee tot welke diam ik
kan gaan.

RVS pijp van de metaalhandel. 54 of 56 mm of zo. Zou ik eens op moeten meten...

Wauw peter, wat ben jij cool bezig met dat ding! Vind vooral dat ontwerp met die blokjes dat je in t begin had erg gaaf! Heb zelf nooit ideeen gehad om iets te gaan veranderen aan mijn 'zwarte hengst' maar als ik dit soort dingen zie lijkt me dat toch wel erg leuk! niet dat ik t zal doen hoor, ben veel te bang dat ik iets kapot maak... maar vind jouw virago toch wel errrrg stoer worden!

He Gerco
Al de diam. gemeten ik ben erg benieuwd wat het is..zijn van de carb. de sproeiers enz. ook gewijzigd van waarde?

Ja is voor mij Gerco. (Nieuwe fotopagina is leuk geworden trouwens )

Nee nog niet gedaan, brommer staat in de shop en die is een weekje dicht.

Heb wel na het monteren van die pijpen en open luchtfilter het ding bij Dynojet af laten stellen en tunen. Ben van 62 maar 83 PK gegaan.

Ben nu wel bezig een nieuw zadeltje te maken. Vandaag een tweedehands leren jas gekocht voor weinig, om de overtrek te maken.

Pepe